Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 Om morgenen når jeg står opp er jeg ofte våt mellom beina og litt nedover innsiden av lårene. Kan det være utflod? At det "bygger seg opp" om natten når jeg ligger, og renner ut når jeg står opp? Har ikke spesielt mye utflod på dagtid. Flere som har det slik?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Jeg har det oxo sånn.. æsj... Lukter ikke godt heller kan man si.. Takk og pris at det går ann å vaske seg .
Trampe82 Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 jupp, har oxo det.. renner ned låret om morgen, er blankt-grå væske... lukter ikke noe hos meg da
Labbetøs Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 Er nok helt normalt ja. Jeg har det også slik. Jeg lekker i alle ender (huff da). Men det ordner seg med ammeinnlegg og truseinnlegg. :-)
selfangerkjerringa Skrevet 24. november 2006 #5 Skrevet 24. november 2006 hehe jeg tenkte akkurat over dette idag da jeg sto opp... har kun vært sånn de siste dagene så jeg tenkte "kan det være fostervann" men det lukter jo veldig spesielt, og dette luktet ikke fostervann... så jeg konkluderte likt med Ellie - vi lekker jo alle veier så gudene vet hva det er Bare å vaske seg å ta fatt på en ny dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå