Gå til innhold

Ville ikke ta flaska :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde med mme for første gang i kveld til lillegutt på 1 mnd, men han ville IKKE ha flaska nei; hyl og skrik kom med puppen!! Så da ble det det.

Hvordan kan jeg få han til å ville ta flaske i stedet for pupp?? Orker ikke amme mer pga utrolig sår da han tar fryktelig feil sugetak og suger mye luft.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må nok bare prøve deg frem. Prøv en flaske med myk smokk (Avent flaskene har HARDE smokker) Selv bruker jeg Dr.Browns og de flaskene er verdt hver krone :) Kanskje du kan prøve å pumpe litt og gi fra flaske så det ikke blir ukjent smak i tillegg til flaska. Og prøve når han ikke er kjempesulten,blir ikke så mottagelig for noe nytt når de er kjempeultne. Ellers vil jeg anbefale deg å ha litt malt i MME så gutten din ikke blir hard i magen sin.

Lykke til,håper gutten din ta flaska snart unner ingen å ha så vondt (var samme med gutten min)

Skrevet

Hvor får man kjøpt de flaskene fra Dr.Brown?? :) Lisjen her tar ikke flaske han heller, jeg har og prøvd de avent flaskene..både med mm og mme...men neida! Så kunne tenke meg å prøve noe annet nå ja!

Skrevet

vi har kjøpt dr.brown på barnebutikker og apotek:-)

eneste flaska som lillegull her liker:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...