Gå til innhold

ånei,kan noen svare på et bekymret spm?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har kjent meg "sliten" eller sår eller noe sånt(...?)i hoftene eller området der idag.kan det være første tegn til bekkenløsning?ble bekymret her nå.kjennes ut som om jeg rett og slett er sliten i området,vet ikke hvordan jeg ellers skal forklare det.noen som vet?

har egentlig ikke løftet tungt idag eller gjort så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Trenger ikke være bekkenløsing:) Kan være så mangt. Vanlig å ha litt vondt her og der når man er gravid;) Men se det ann litt... Hvis du får kjempe problemer med å gå, løfte el gjøre det du pleier, så bør du jo få det sjekket. Alle har bekkenløsing, men ikke alle får vondt av det. kan også gå over i perioder og komme tilbake senere. Jeg hadde endel vondt tidlig i svangerskapet, men nå kjenner jeg ikke mye til det. Litt opp og ned. Sist fikk jeg bekkenløsning på slutten av svangerkapet. Da hadde jeg problemer med å gå lange turer og snu meg i senga var vanskelig. Men det er også vanlig at man får problemer med det på slutten. Synes du ikke skal gå å bekymre deg over det. Men se det litt ann. Viktig å fåhjelp tidlig hvis det er bekkenløsning. Men det tror jeg du kjenner godt! Får håpe du ikke får det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...