tess27 jonathan kom 23.12.06 Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 idag er jeg rett og slett bare mega trøtt og sliten ,lille gutt har presset seg nedover som bare fy, har vondt litt av og til , og er rett og slett drit lei,,,huff... blir jo grønn av misunnelse når jeg ser at folk skriver at de har født:( huff... nå vil jeg oxo... er lei av og gå rundt og ha vondt og ingen ting som skjer... usj... selv om jeg vet at jeg egentlig bare burde nyte de siste 3 ukene så klarer jeg det rett og slett ikke, vil ikke si at det er lett og nyte det når en konstant har vondt og bare er trøtt,,,,,huff... har lyst til og legge meg ned og grine... samboer virker uinterisert i meg, prøver jeg meg på neo så er det bare nei, nei ,nei....ååååååå.... syntes fryktelig synd på meg selv..hehe måtte bare få det ut...
Gjest Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 En stoooor klem til deg ... Håper det er litt bedre i morgen .
tess27 jonathan kom 23.12.06 Skrevet 23. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2006 hehe takk for det:) ja får håpe på det... får vel legge meg nå.. så slipper jeg og sitte her og deppe for meg selv.. hihi
Gjest Skrevet 23. november 2006 #4 Skrevet 23. november 2006 Sove godt da. Hvis du får til da. sliter litt med det selv om dagen (natta...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå