Gå til innhold

VOGN????

oioi

Anbefalte innlegg

Er nå i uke 25 og har begynt å undersøke vogner. Må si jeg ble litt oppgitt idag...Tenkte vi skulle kjøpe brukt, men så er det så mye salg rundt omkring nå, så jeg ble kjempeglad da vi skulle få en god pris på teutonia s4.....helt til jeg slo den sammen! Den ble høy, svær og tung og jeg klarte ikke å løfte den. Jeg gidder ikke å ha en vogn jeg må ta av hjulene på for å løfte vogna.

Prøvde så emmaljunga cerox, men den synes jeg var så tungvin å slå sammen. Mulig at hjelpen jeg fikk samt mine evner ikke strakk helt til....men det kan da ikke være så tungvindt eller er det det??

Brio sin virker ok, men veldig smal inni?? Fikk ikke prøvd med bager for de hadde ingen som passet....!!!

Hvem har gode råd????

Fortsetter under...

Jeg har bestilt OTH; Urban Jungle fra fru lyng etter å ha sett på det som var å finne i butikkene. Det er den klart beste vogna etter min mening, lett å legge sammen, ikke så bred så du kan regne med å komme gjennom de fleste dører, men selvfølgelig den dyreste. Men jeg er sikker på at den er verdt. Jeg får heller spare inne på andre ting, bl.a. klær som kan gå i arv fra storesøster osv...

Hadde teutonia med min første (enkeltvogn) og syns den var et herk å legge sammen så kan bare tenke meg hvordan tvillingvogna er....

Hei

jeg kjøpte brukt på finn.no. Emmajunga classic med dobbel bag sånn at barna ligger sammen som de er vant til fra før. Nå er tvillingene tre mnd gamle og jeg er kjempefornøyd. Ga i overkant av 4000kr og det er billig. Brukt er bra du får nok annet å bruke pengene på. Kjøper du vogn med to bagger får du liten plass til poser om vinteren osv så jeg anbefaller stor hard bag. helt supert.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...