Gå til innhold

Vi med IKM i uke 48.....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja litt det samme med meg.....lengter litt etter ømme pupper, de stikker, men er ikke ømme når jeg tar borti dem :/

nå vil jeg bare at det skal bli neste uke og jeg kan teste og bli ferdig med det, og helst skal der vere to streker.....;)

ellers så jakter jeg intenst på symptomer...men det gjør vi vel alle ;p

Samme som deg Hannah! Har ikke rar følelse i magen da, bare anti gravid følelse. Tok test på mandag, negativ, men fortsatt ingen tante. Men kan forvente henne inntil en uke til desverre. Trodde jeg fant el denne mnd, og det er over to uker side - hmmmm. Dnne mnd har pms vondtene vært fraværende, og det er rart at det ikke er noe i puppa. Bare noen andre symptomer som ehhh...luft, humørsvingninger, bittelitt muring. Har blitt spådd graviditet på i januar eller mars - kan leve med det :o) Kanskje jeg skal kalle meg

"Den som venter på noe godt....-->6pp"? Ikke det dummeste stedet å vente da. Snar kan jeg kose meg med bestevenninna mi sin bittelille jente, kommer om 6 uker - ååååååååååååhhhhhhhhhhhhh :o)

Jeg jakter ikke denne mnd.. men magen blir jo bare værre og være for hver time som går! Mensensmerter vil jeg nå kalle det... og jeg som skjelden har dette.. men er vanskelig å prøve å ikke kjenner noe når en har smerter da.. hufff.......Og siden jeg "vet" jeg ikke er gravid.. hadde vært bedre med mine pms, for da hadde jeg vist det var pms.. men jeg kan kanskje føre til dette på mine pms symptomer... vi får se

Annonse

jeg hadde mange sympt men nå er de borte vekke..så er vel ikke gravid denne gangen heller*mumle* men pokker så kvalm...dette er 3. dagen jeg flyr på doskålen om morraen...kanskje det er et håp likevel?

*xxxxxxx*

Jeg har vært veldig kvalm denne perioden. Begynte i den tiden eggløsningen var (omtrent, har ikke el-testet eller noe). Trodde kanskje jeg var gravid, men nå har jeg søren meg begynt å spotte! Skal ha TR tidligst i morgen, senest på onsdag.

Kanskje kvalmen kommer av stress..?

Her går det sånn passe bra. Har en følelse at jeg ikke er gravid denne gangen heller, er 7dpo og har ikke et eneste symptom. Har noe som minner om mensmurring/elsmerter som kommer i små blaff, men det er også det eneste. 5-6 dager til IKM - det er uutholdelig!! Depper litt pga dårlig magefølelse og begynner å tenke på alt som kan være galt med meg (vi har ei jente fra før som "satt" ganske kjapt, mens nå har jeg ikke gått på pillen siden februar) og tenker hele tida at jeg må få bestilt meg en vanlig GU (har ikke tatt på 2 år) for celleprøve, og håper at jeg da kunne spurt legen om litt sånne fruktbarhetsting, men så utsetter jeg det hele tida for det kaaaaaan jo være jeg er gravid osv... Tenk hvis hele underlivet har blitt føkka etter svangerskapet sist, og at jeg prøver og prøver til ingen nytte? Ufne tanker, ja :o(

Jeg tenker på mye av det samme som deg Yaddaline. Det gikk jo så greit forrige gang? Har også drårlig følelse - tror ikke jeg er gravid denne mnd heller. Blir isåfall min 7 pp neste mnd. Mulig vi bare tar det rolig en mnd - det hele begynner å bli vel "teknisk".... Nå har vi ikke hatt sex på ei uke siden EL var forbi og "det ikke var noe vits". Og det er jo kjipt.

Jeg burde også absolutt ha tatt celleprøve - tror jeg skal prøve det i desember. Og da er det jo nærliggende å spørre legen om litt mer? Lurer litt på å bare bestille meg time hos privat gyn og få invendig UL med en gang... Veit noen hvor dyrt det er?

IKM 1. des forresten.

Lykke til alle sammen.

Annonse

Heisann og gratulerer nok en gang til solskinnsjenta og til sovedyret:-)

Det blir spennende å se resultater iløpet av neste uke, jeg har absolut ingen formening om jeg er gravid eller ikke. Men kjente ikke så masse ved forrige gravid periode heller, så tiden vil vise. Jeg har ca ikm neste søndag, og det er såååååååååå lenge til jo! Kommer nok til å teste noen dager før, for jeg eier ikke særlig tålmodighet:-( Det er jo altfor spennende til at jeg klare å vente til ikm..Håper på baby boom jeg også..

Lykke til alle medsøstre:-)

*klem*

Franzen;

Tror også vi tar det litt roligere neste mnd, for får jeg mensen blir jeg dødsdeppa tror jeg. Forresten så syns jeg noen leste ei annen her inne som hadde bestilt privat utredning på en klinikk i mitt distrikt og betalt 900 for diverse prøver, innvendig UL osv. Det er dyrt, men ikke svimlende. Fikk kjempelyst da jeg leste hennes innlegg her, men tror jeg hadde følt meg i overkant desperat. Men så er det jo greit å få greie på litt ting også da :o)

Vi har IKM ca samtidig, krysser fingrene for oss begge to :oD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...