Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 30 og allerede pipler det innimellom råmelk ut av brystene mine. Er det vanlig at det starter så tidlig? Noen andre som har det sånn? Tåler jo ikke synet av babytøy omtrent jo :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig forskjellig det der med råmelk har jeg forstått. Jeg har ikke merket noe, er i uke 33. Andre har mer eller mindre lekkasjer slik som du.

Skrevet

Jepp jepp. Har det akkurat slik som deg. Er nå i uke 35, og må begynne men ammeinnlegg... Jeg lurte jo litt på om det kunne være dumt siden den første melka er spesielt viktig for babyen, men det trengte jeg ikke tenke på. De næringsstoffene som er viktige for barnet blir ikke produsert før morkaken har løsnet etter fødselen, uansett om du har melk før fødselen eller ikke.

Du får bare være glad til. Det skal vist bety at du blir en "god melkeku". :-)

Skrevet

Hei .

Jeg er også i uke 30 og puppene renner, kan ikke gå uten bh nesten like før jeg må begynne med innlegg, men jeg drøyer den så lenge som mulig.. er ikke no behagelig.

Skrevet

Jeg måtte begynne med ammeinnlegg i uke 16. :(

Skrevet

Godt å se at det ikke bare er meg :) Tror jeg kroppen må produsere "bekymringshormoner" for jeg begynte å bekymre meg for at det kanskje var tegn på at jeg kom til å føde prematurt...har litt for aktiv fantsi ser dere. Takk for svar!

Skrevet

kjenner de som har måttet bruke innlegg fra uke 15 pga råmelk, så det er neppe tegn på noe unormalt :)

Skrevet

Jeg fikk også råmelk tidlig, i uke 20. kommer mest på natten og kveldene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...