Moniken, mamma til 3 Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 Og lillegutt ligger an til å bli 4000 g.. Stor gutt, altså. Sist lå han an til å bli 3700-3900, så han har vokst ganske mye på 4 uker. Og jeg har gått opp 7 kg. på 4 uker.. Litt mye, synes nå jeg. Men tilsammen har jeg gått opp 15 kg, så det er vel sikkert greit. Dessuten har jeg fått masse vann i kroppen de siste ukene. Har ikke hatt noe tidligere. Må si jeg gleder meg til å gå ut i permisjon om to uker. Da skal jeg bare nyte den siste tiden som gravid. Snakket med jordmor om hvordan mange savner magen sin etter at babyen har kommet ut, så nå skal jeg prøve å bare kose meg den siste tiden. Og så skal jeg ikke stresse med å sette igang fødsel!
Gjest Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 Så fint at det står bra til. Merker at det begynner å komme litt vann i kroppen nå på slutten. Men vi får trøste oss med at det blir borte vekk veldig fort etter fødselen. Du får kose deg videre med magen.
åsså jeg da :=) Skrevet 23. november 2006 #3 Skrevet 23. november 2006 så bra da ikke mye moro med masse vann i kroppen, men er ikke lenge igjen kjenner jeg misunner deg som skal ut i permisjon, hadde håpet at jeg skulle klare å gå helt frem, men har vært sjukemeldt lenge nå... er sm frem til perm 11.12....... hva har du planlagt å gjøre i perm tida da?
Moniken, mamma til 3 Skrevet 24. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 24. november 2006 I permisjonstiden skal jeg bake julekaker, kjøpe/pakke inn julegaver, pynte til jul... Og alt annet som hører juleforberedelser til! Dessuten skal jeg få somlet meg til å vaske babytøy og babysengetøy. Og så skal jeg endelig få pakket den berømte baggen. Jeg blir glad bare ved tanken
Moniken, mamma til 3 Skrevet 24. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2006 Så rart at du ikke starter permisjon før 11., forresten. Ikke det at det er sånn voldsom forskjell, men jeg starter 9. Fikk brev fra kommunen om at jeg får fødselspenger fra 9. nemlig. Og vi har jo termin samme dag, tror jeg (30. des.). Merkelig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå