Gå til innhold

TRENGER HJELP IGJENN FRA DERE

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skriver for en person som ønsker å va anonym...hun føler seg ikke bra for tiden...sovner av på sofan..er trøtt og sliten konstant...føler seg depresiv og sur

hun er født den 02.12.85

hva er det med henne

Videoannonse
Annonse
Skrevet

første som faller meg inn er lavt stoffskifte, jeg har det selv, og har slike perioder. Dette må hun til legen og sjekke gjennom blodprøver. :)

Skrevet

jeg får opp utslitt,,og at hun trenger å prate med psykolog,,føler at det er endel tanker som ikke kommer frem..men som er der..

får også opp at hun kan føle seg litt ensom til tider,selv om hun har folk rundt seg..

men jeg får opp at hun vil de lysere på ting etter jul,,føler at hun vil føle seg mere letta og opplakt..

håper dette kan hjelpe noe..

men du kimby,,men jeg først har deg her..

jeg lurer på om du kan se om jeg er gravid??eller når jeg blir det??..

venter mensen mot slutteb av denne uken..

jeg er født 08.04.84..

håper du vil hjelpe meg med dette spørsmålet..

det setter jeg stooor pris på..

vennlig hilsen baas

Skrevet

vil du se på det jeg skrev til deg kimby??jeg har så lyst at du skal se på det,for jeg tenker på det dag og natt..klem

Skrevet

hm..kunne har trengt litt meir info..kan ikkje spå men er i "helsebransjen".. det å føler seg depresiv kan vere så mangt, men en av de strerkeste symptomene til å vere deprimert er nett det du skreiv:trøtt, sliten, sovner på sofaen.sur..osv...tidligere sjukdommer? synes ihvertfall at hun skal oppsøke lege, mtp stoff skifte som nevnt..og blodprosenten...

har dette vart lenge?

Skrevet

opps gløymte å spørre om hun hadde ofte hodeverk?

Skrevet

¤Baas¤4pp¤kom frem lille spire

ja jeg får en posetiv følelse på det ja :o)

hun har slete litt med hodeverk ja..men det er blitt bedre etter hun fikk briller

Skrevet

ok..hm..må tenke litt...litt ironisk siden alle spør deg (inklusiv meg) om dei er gravid....men kan hun vere det?...hormonsvinginger (uff sorry norsken min er ikkje morsmålet mitt) trøtthet osv..bare for å utlukke det ..

Skrevet

det er jeg ikke sikker på....hun har ikke testa så vidt jeg veit..men hun klager på mye luft...gravidluft som hun selv sier..hun var palget med det da hun gikk gravid hehehe

Skrevet

ha ha ja kjenner til det...som sagt så kan eg ikkje spå ...(liker å tro at eg kan av og til) men eg har en "følelse" at det er det...basert på det du skreiv og mage følelsen min...håper at du kan gi en aldri så lite tilbakemelding nar/vist hun tester seg..

Skrevet

bare koslig...OG vist ikkje hun er gravid så skade det ikkje å gå til legen og ta eit par blodprøve:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...