åsså jeg da :=) Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 finnes det noe utenom melk som man har i huset som hjelper mot halsbrann+?? har prøvd melk, youghurt og love harts..... det demper men fjerner ikke liksom....
popkind Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 har du prøvd mandler????? (om du har det i hus da?) Ellers funker gaviscon veldig bra på meg, men den har du sikkert ikke i hus.. Jeg er snart ferdig med andre flaska nå - og hadde ikke overlevd uten!!!
Gjest Skrevet 23. november 2006 #3 Skrevet 23. november 2006 I wish... Melk hjelper meg ikke i det hele tatt, har flytende Gaviscon, men det har slutta å virke det og nå, så da vet jeg snart ikke. Har hatt et veldig fint svangerskap både denne gangen og sist, uten noen plager- unntatt den he..... halsbrannen...
Moniken, mamma til 3 Skrevet 23. november 2006 #4 Skrevet 23. november 2006 Sjokolademelk hjelper meg. Spesielt den tykke fra Tine... (men den burde man nok holde seg unna. he he) Men også de som er laget på lettmelk (Q-melk og Smak).
åsså jeg da :=) Skrevet 23. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2006 da skal prøve å komme meg på apoteket i mårra! for dette er forferdelig! *ler av meg selv some r så pingle* har klart meg fint på sjokomelk så langt, seff den tykke fra tine hvis du ser innlegg lenger ned, dumme mannfolk, så ser du at jeg har en kamp med sambo om denne sjokomelka men nå var det tomt og alt er stengt.... har desverre ikke mandler heller, men skal sørge for nødlager av det og! får lide meg gjennom det til i mårra, er tross alt ikke mer enn en natt tusen takk!!!
popkind Skrevet 23. november 2006 #6 Skrevet 23. november 2006 Men har du vanlig melk, da? For det hjelper i alle fall litt....
åsså jeg da :=) Skrevet 23. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 23. november 2006 ja, har vanlig melk, så sitter å drikker det er som du sier at det døyver iallefall føler meg litt dum, med tanke på at dette er noe flere av dere har vært plaga med lenge, og jeg peser etter bare en kveld
Gjest Skrevet 23. november 2006 #8 Skrevet 23. november 2006 samme hvor lenge du har hatt det...like vondt uansett!! vann m sitron skal visst være syrenøtraliserende o hjelpe..hjelper ikke på meg da..men så hjelper ikke sjokolademelk på meg heller - gjør det verre. halslinser hjalp meg en stund... håper det blir bedre!!! god natta! og takk for i dag KLem
åsså jeg da :=) Skrevet 23. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 23. november 2006 Det skal jeg jammen prøve! Takk tette, håper du sover godt i natt stor klem og god natt Sender ole lukkøye bort med litt støv til deg (ikke av den typen som legger seg på gulvet ditt)
Gjest Skrevet 23. november 2006 #10 Skrevet 23. november 2006 hehhe enda godt ellers så måtte det ha liet der til jenta kom ut!! nå har jeg begitt meg ut på siste flasken m bitter da..etter koversasjon med nala..hohohohoooooooooooooooooooooo kjipt å ikke dra den helt ut liksom.... akk ja
åsså jeg da :=) Skrevet 23. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 23. november 2006 *ler* *grøsser* du får kose deg med resten av bittern din lat som om du har noe sterkere i, da glir det ned men nå vettu, har du mista motet litt....... henviser til spådom, når du minst venter det
Gjest Skrevet 23. november 2006 #12 Skrevet 23. november 2006 tror puffen eller paffen eller hva det heter (hihi) falt litt ut av meg på et viss tidspunkt i dag, ja...men nå er jeg halvveis gjennom den siste flaska...stakkars lille jenta mi som må smake på såå mye bitter lemon! men ja..det horoskopet var egentlig ganske utrolig...om ikke det blir fødsel..hva blir det da..? morgendaen blir spanandes!!
åsså jeg da :=) Skrevet 23. november 2006 Forfatter #13 Skrevet 23. november 2006 ja! gleder meg til i mårra for å finne ut hva det er !!!
Gjest Skrevet 23. november 2006 #14 Skrevet 23. november 2006 denne bittern sliter jeg med....halvt glass igjen...............
åsså jeg da :=) Skrevet 23. november 2006 Forfatter #15 Skrevet 23. november 2006 Stakkar ¨ BÅNNSKI!!! vann med sitron hjalp forresten!!! bedre enn melka Er ikke kvitt den men det døyver. er litt tung imagen etter all melk, så det hjalp ang min lille undring her nede, var tanken min bare hva jeg egentlig synes om anonyme og om det er baksnakking å diskutere det i en annen tråd bare provosert, men føler at des klubben ikke er ett sted der man kan eller vil starte en krangel
Gjest Skrevet 24. november 2006 #16 Skrevet 24. november 2006 vel...det er greit å internettbaksnakke slemme anonyme..?!? hihi..vet ikke jeg altså..men så lenge du har nicket ditt så står du hvertfall for det du sier...og de leser nok uansett et du skriver...man kan si det man mener her inne føler jeg, bare på en "respektabel måte" ... problemet er at noen anonyme driter i det...å respektere andressynspunkt selv om man er uenig, og da diskutere på med en hyggelig tone i stedet for å slenge dritt fordi smaken er som baken og alle har en...må innrømme at om noen slenger dritt til meg har jeg vanskelig for å ikke slenge tilbake her inne...men prøver holde meg,...det avler jo ingen ting positivt...sukk
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #17 Skrevet 24. november 2006 Ingen har vel slengt dritt til deg Tette??
Gjest Skrevet 24. november 2006 #18 Skrevet 24. november 2006 he? har ikke sagt det jeg vet ikke hva som står i den tråden etter mitt siste innlegg..jeg kommer ikke til å se mer inne på den...ikke her inne heller nå..orker ikke tenke mer på saken..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå