Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #1 Del Skrevet 23. november 2006 skriv hvordan din uke er i denne svangerskapsuken så vi kan dele erfaringer med hverandre. du skriver hva du føler for selv. tanker, vondter og goder som du vil :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7209135-uke-18/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. november 2006 #2 Del Skrevet 27. november 2006 jippi! 18 uker og en dag gått.. to dager til ultralyd.. jammen på tide, syns jeg har vært gravid en hel evighet nå.. kvalmen er på hell (har jeg nevnt det før? Jeg prøver igjen!) en smule halsbrann, men ikke så det bryr meg.. magen vises litt nå, ma stadig legge vekk klær som ikke passer lenger..jaja.. gleder meg bare til ul om to dager.. alt jeg tenker på.. snakkes.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7209135-uke-18/#findComment-7250367 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 28. november 2006 #3 Del Skrevet 28. november 2006 Tenk at jeg er "allerede" 18+4 i dag! Synes tiden flyr:) Bare 9 dager til ul - noe eg gleder meg vanvittig til! Formen er bra, er noe plaget med halsbrann, men ikke verre enn at jeg overlever foreløpig. Spesielt plagsomt er det om kvelden når jeg skal sove...men da er det bare å legge en extra pute i ryggen, heve overkroppen, og tenke at: dette er noe som hører med, og det går over:) Mage har jeg fått, og mammabuksene har allerede vært i bruk i flere uker.. Nå gleder jeg meg til jul, og tenker med glede at jeg er over halvveis når den er over:))))) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7209135-uke-18/#findComment-7266708 Del på andre sider Flere delingsvalg…
coscos Skrevet 5. desember 2006 #4 Del Skrevet 5. desember 2006 Min uke 18 er snart over. Det har virkelig vært en emosjonell uke. Vi var først på ordinær ultralyd (17+6), og jeg fikk da justert termin til 4.mai. Alt så veldig bra ut, og vi pustet lettet ut. Så, brukte vi resten av uken til å gi beskjed til nærmeste familie og venner. Det har blitt mye tårer, visste ikke at jeg var så følelsesmenneske, men har nok gått å bært på mye innestengt engstelse, og når vi endelig tør å slippe gleden løs, så kommer tårene også. Tenk at vi nå ser ut til å være på rett vei! Familie og venner er også veldig glade på våre vegne. Den nærmeste familien vet jo at vi har strevd litt og at vi har vært gjennom en tøff tid med 3 aborter og utredning. Har ikke fortalt noe til vennene våre om dette tidligere, men de har nok skjønt at vi har hatt problemer, i og med at vi begge er veldig glade i barn og har tidligere sagt at vi ønsket oss barn. I helgen var vi barnevakt for en niese og en nevø. Og, niesen vår på 5 år var rørende opptatt av magen min og babyen som er inne i der. Lurte stadig vekk på om babyen hadde det bra, om den kunne høre oss når vi sang og om hun kunne kjenne at den bevegde på seg. Kjenner stadig vekk små bevegelser i magen. Ikke så tydelig å kjenne at det er spark, men mer som noe som åler seg frem og tilbake. Spesielt på ettermiddagen når jeg sitter i godstolen, eller ligger litt på sofaen. Kjenner det best når jeg ligger på den ene siden, ikke så mye når jeg ligger på ryggen. I går spiste jeg noen pepperkaker, og det er tydelig at "Lille M" setter pris på det! Babyen blir nok en liten kakemons som sin mor... :-) Nå blir det juleforberedelser i tiden fremover. Har bare bakt pepperkaker, og det er mange andre slag som står for tur. Noen julegaver og noe julemat (ribba) er på plass, men trenger nok et par dager til med juleshopping. Skal også på et par julebord og i juleselskaper, så det blir en hektisk tid. Men, gleder meg stort om dagen, og har lovet meg selv å passe på å ikke ha for høyt tempo. Det blir nå jul likevel! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7209135-uke-18/#findComment-7347487 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå