Gå til innhold

Noen andre på overtid? - lakserolje gode/dårlige erfaringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 4 dager på overtid, og holder på å bli gær'n!!!! I går kveld gikk jeg opp 22 etasjer, fordelt på to omganger....håpet det kunne sette i gang noe. våknet i natt m skikkelig leggkramper, og vondt som fy i dag!!!! Har vært hjemme en god stund nå... begynner å bli små-deppa, og venter sånn på babyen som ikke vil ut.

Er veldig skeptisk til lakserolje, og ønsker å drøye det i det lengste... men så lei av ventingen! Noen som har noen erfaringer med lakserolje, og evnt. hva jeg skal spørre etter på apoteket?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må spørre etter ricini oleum virginale... jeg har prøvd det 3 ganger, uten noen effekt..(har vel ikke vært helt moden) men tror jeg skal prøve en siste gang nå snart.. Jeg var veldig skeptisk.. men før fikk man det jo på sykehuset for å sette igang fødsel.

Både mamma og tante har brukt det for å sette igeng, så det er nok ikke så farlig som noen skal ha det til... jeg er 7 dager på overtid, og vil heller sette gang fødsel med lak-olje, enn å få modningspiller og drypp på sykehus....

Skrevet

Jordmora mi sier at ungen kommer når kroppen er klar. At hvis kjærringråd virker er det helt tilfeldig...

Skrevet

Jeg er også på overtid... to dager, er førstegangs... har ikke prøvd lakserolje, og ikke kommer jeg til å gjøre det heller, men jeg har to venninner som har prøvd, og det funket ikke på noen av de desverre....

Jeg regner med hun kommer ut når hun er klar, og stresser ikke med det... prøver å gå litt turer og få mye hvile, men jeg tror jeg lar naturen få gå sin gang, selv om hun allerede er over 4000 gram... huff!!!

men lykke til :)

Skrevet

men det er jo ikke alltid babyer automatisk vil komme ut av seg selv :o(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...