Gå til innhold

Farlig aa kile bebiser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes aa huske at man ikke skal kile bebiser, men husker ikke hvorfor. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

husker det er en gammel myte at de begynner å stamme hvis man kiler dem...tror det er tull =)

Skrevet

Det er definitivt tull. Nesten hele slekta mora seg med at jeg er kilen OVERALT helt fram til jeg var stor nok til å ta igjen..Den eneste ettereffekten jeg sliter med er alle de teite bildene de tok av det... ;)

Skrevet

Er nok ikke farlig, men man kan tenke seg hvor ubehagelig det er hvis noen bare fortsetter å kile når du ikke vil mer, men du kan ikke si ifra og ler jo. Jeg har blitt torturert av eldre brødre i hvert fall. hehe...

Skrevet

Jeg kan nesten ikke ta på samboeren min for han er så traumatisert av kilingen han ble utsatt for som barn:-) Han ble rett og slett overfølsom.

Jeg ble også kilt mye som barn av broren min og jeg får helt panikk nå om noen går over "grensen".

Skrevet

jeg er og veldig kilen... kiler jo babyen min og...men ikke så mye...og hun hyler hvis det er noe hun ikke liker...

Skrevet

Ikke farlig, men fryktlig ubehaglig om man går over grensen...

Før sa man at barnet kunne begynne å stamme, vet ikke om det er noe fakta i det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...