Gå til innhold

da har jeg bestemt meg for å droppe de tre siste pillene på brettet...

Anbefalte innlegg

går på trionetta og de tre siste gule dropper jeg nå.har hørt så mye frem og tilbake om å ta p-piller når man er under tvil, men jeg dropper det for sikkerhetsskyld...da får jeg bare sitte her å vente å se hva som skjer.

jeg klarte å glemme en pille i den første uka på brettet, og nå de siste dagene går jeg rundt med konstant mageknip og mensmurringer...korsryggen verker og puppene føles tyngre.

ikt er ikke før neste fredag ca..så hva alle disse "symptomene" er vet ikke jeg. pleier aldri ha menssmerter. noe som tror jeg kan være gravid?

Fortsetter under...

hm..hvordan kan du ha 3 piller igjen på brettet hvis det er over en uke til IKM??? da skulle du jo hatt 7-8piller igjen...??

uansett, så kan det jo være el smerter, å ikke menssmerter??

men hvis du tror du er gravid, ta en test??

jeg har 21 pillers brett..har ikke de sukkerpillene...

men jeg hadde el for en uke siden og skal ha mensen om en uke, så for tidlig å teste enda..pleier aldri å ha noen form for smerter rundt verken el eller mensen.

Du risikerer å herpe opp hele syklusen din....om du ikke tar ferdig brettet.. ..gjør som sagt over her..ta en grav test..og ta ferdig brettet om du ikke er gravid...

:) Og jeg og regaerte på at du bare har 3 piller igjen om du har ikm neste fredag....burde hatt flere piller igjen da?.....

Jeg ble faktisk gravid da jeg gikk på trionetta nettopp fordi jeg glemte den en dag.. Fikk beskjed av jordmor at hvis man glemmer en dag, er det ikke sikkert å ha sex på 8 (!!!) dager etterpå..

Visste ikke det jeg da, men NÅ vet jeg det =)

Ler..

men hvis jeg ble gravid forrige uke så vil jo ikke det vises uannsett nå?

pillebrettet mitt er ferdig på søndag og da er ifm på fredag..for meg da..jeg har ikke den uka med sukkerpiller på brettet mitt.

Annonse

jammen du skulle hatt 7-8 GULE piller igjen uansett om du har sukkerpiller eller ei.....sukkerpillene skal jo taes når du HAR mensen...derfor: gule piller helt frem til IKM...

ta en test

Off, nei, Gud når var det da...? Vanskelig spm, er ett års tid++ siden skjønner du.

Men det må jo ha vært ganske tidlig på brettet. Husker jeg gikk ferdig hele brettet fordi jeg ikke trodde jeg var gravid, og fikk mad dårlig samvittighet når jeg forsto at jeg skulle slutta for en stund siden.

Men er du usikker, anb. jeg en test altså =)

helt siden jeg fikk sønnen min for 2 år siden..men jeg får ikke mensen før jeg allerede har starta på det nye brettet jeg..den kommer ikke i sukkeruka, kanskje derfor ting er litt forvirrende her..ble plutselig veldig forvirra selv :S pillebrettet har hverfall bare 3 piller igjen...

D er litt merkelig ja..kom deg til legen og få fikset dette med engang...Mensen skal komme etter noen dager med opphold fra de guletabblettene..evnt når man har tatt 2-4 av de hvite..

Annonse

tusen takk for hjelpen jenter..jeg tar en test i morgen tidlig og ringer legen for å høre hva som skjer...på tide med en nummer 2 snart uannsett :o)

dropper pilla i kveld, så kan jeg heller ta den på morgenen i morgen hvis legen mener det motsatte.

Takk for raske svar hverfall :o)

det skal jo ikke ha så mye å si om du glemmer en pilel når du har tatt p-pilene i to år..

men ,ja jeg ville nok tatt en test, og hvis den var negativt ville jeg fortsatt helt til du kommer til sukkerpillene.

enten det eller så ville jeg stoppet å sett om mensen kom, og bare begynt igjen samme dag som mensen begynner, på et helt nytt brett...slik at du kommer inn i denne rutinen

så stabiliserer syklusen din seg av seg selv...du må bare begynne på et nytt brett samme dag mensen begynner...

Jeg skjønner heller ikke hva som er så rart med det!!

Si at hun vanligvis begynner med pillene på en mandag, da er siste pille på en søndag og mens kommer i løpet av noen dager. Ikke så rart om den kommer på fredagen vel??? Er jo fortsatt 3 dager til nytt brett...

Hei! Det er utrolig sjelden en blir gravid hvis en kun har glemt en pille...tror nok ikke du er gravid. Jeg vil absolutt anbefale deg å ta de siste pillene - jeg sluttet på pillebrettet mens det fortsatt var piller igjen, en gang, og fikk ikke mensen tilbake på 5 måneder.

Uansett, så ønsker jeg deg lykke til!

ja, det står nemlig i pakkningvedlegget at hvis jeg glemmer en pille den første uka så må jeg kontakte legen, (noe jeg fant ut i går)i de to andre ukene skal jeg bare ta pillen jeg glemte dagen etter sammen med den nye, og så er det liksom ikke så farlig.tror den første uka var mest viktig.

har selv blitt gravid på trionetta før, men da surra jeg mye mere med pillene enn denne gangen.den gangen hadde jeg gått på de pillene i ca 4 år sammenhengende.

ikke vet jeg. nå sitter jeg hverfall her med mensmurringer,vonde pupper og magenkip..pleier jo aldri å ha det ellers...får nok bare vente å se:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...