Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 Vel, jeg hadde ei simo bagvogn til å begynne med, og var utrolig fornøyd med den. Fantsatisk. Tung, ja, men det er de jo..... Så importerte vi ei Teutonia Spirit S3 fra tyskland. Totalprisen på vogna pluss utstyr, pluss frakt og toll ets, kom vel på godt over 5500, nermere 6 tror jeg. Må er barnet 1 år, og jeg er allerede på utkikk etter ny vogn til våren. Synes egentlig spirit s3 var oppskrytt jeg da. Fikk stadig høre at spiriten er bare såååååååååååååååå bra.....vel, joa den er god å trille, men jeg savner lufthjula til simoen. Kalesja er pyton, og handlekurven er HÅPLØS......gud så irritert jeg har vert på den........... Vel, nå har jeg altså brukt borti 6000 på ei vogn jeg er passe fornøyd med, er det noen som har ei sportsvogn å annbefale?? Helst må den "kunne snus på 5øringen".....enten sånn 3 hjul, eller med doble fremhjul, for dèt har blitt noe jeg digger. Og så skal ungen sove i den, så den bør ha god liggestilling, og helst hevbart fotbrett............. Men det kan være hvilken som helst vogn, trenger ikke en driiiitdyr oth eller boggaboo, Noen forslag???
Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 emmaljunga classic sport, har hatt quinny møkka vogn. oth urban jungle er ikke bra vinter vogn syns www.emmaljunga.no
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 Men den snur ikke på femøringen.......??
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 Skjerp dere! Hvor mye går det an å ha samvittighet til å bruke på barnevogner?! I morgen er det verdens handlefrie dag... bruk dagen til å tenk dere godt om!!! Vi triller på ei 19 års gammel Emmaljunga-vogn og kommer frem... Ikke er vi en typisk innesittefamilie heller, så ingen skal si at "det kommer an på hvor mye du bruker vogna". Igjen: skjerp dere!!!
<3 + <3 + <3 Skrevet 24. november 2006 #5 Skrevet 24. november 2006 Ojoj - her var det masse føleleser i sving!!?! Folk må da få prioritere hva de vil!! Noen har intr for bilder, andre frimerker etc.... om noen vil ha en vogn de føler seg tilfreds med, så må de jammen få ha den friheten! Dette er en plass man har lov til å spørre om råd og erfaringer, tåler du ikke det, så hold deg unna!!! Fint om en 19 år (!!!!!!sjokk!!!!!!!!) gammel vogn duger for dere, men skjønner alldeles godt at det ikke gjør det for alle andre...
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #6 Skrevet 24. november 2006 anonym_ uansett om det er et kødde innlegg eller ikke.. så bør vel heller du skjerpe deg! hvem er det som vil trille en liten søt unge i en 19 år gammel vogn da?!?!?! Skjerp deg din dritt kjerring! Hadde aldri i livet trilla rundt i en skrægg av en vogn! Er ikke sååå gnien se!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2006 #7 Skrevet 25. november 2006 Nei men fy da damer.................... Dette er "min" tråd, og det var ikke meningen at dere skulle begynne krangle da......... Noen som har konkrete forslag til mitt HI?
Leieboer funnet! Skrevet 25. november 2006 #8 Skrevet 25. november 2006 Ærlig talt! Det har ingenting med å være gnien å gjøre!!!!!!!!!!!!!!! Tror du ungen tar skade av å bli trillet rundt i ei gammel vogn? Den dagen jeg får barn skal den trilles rundt i vogna jeg brukte når jeg var baby for 27 år siden! Er ikke gnien, men gidder ikke bruke penger på vogn når den vogna er fullt brukbar. Synes det er litt koselig også!
<3 + <3 + <3 Skrevet 25. november 2006 #9 Skrevet 25. november 2006 Joda, det er helt sant.... men jeg skjønner samtidig at en slik eldre vogn ikke oppfyller alles krav og behov! Jeg ha feks vært ute å jogget en del med snuppa i vogn iløpet av hennes to år, og da hadde det blitt alt for tungt og upraktisk å brukt den jeg selv hadde da jeg var baby....tidene har jo forandret seg betraktelig! Var bare ett eks..så synes ikke det er så rart at HI kanskje er ute etter en som kan passe hennes behov bedre - hva de nå enn måtte være..
Leieboer funnet! Skrevet 25. november 2006 #10 Skrevet 25. november 2006 Det skjønner jeg selvfølgelig. Men å kalle noen drittkjerring fordi de bruker en 19 år gammel vogn er litt drøyt!!!
<3 + <3 + <3 Skrevet 25. november 2006 #11 Skrevet 25. november 2006 Ja den var litt vel drøy kanskje...enig der!!
Gjest Skrevet 28. november 2006 #12 Skrevet 28. november 2006 Hei HI.. Får prøve å svare på innlegget ditt jeg da.. Jeg har nemlig sett litt på sportsvogner i det siste, og har plukket med ut en favoritt. Den heter Jane Slalom Pro, og du kan kikke på den her... http://www.groovystyle.co.uk/productpages/jane/jane.html Vognen er å få kjøpt på Barnas Hus, ellers kan en hvilken som helst Basson forhandler ta den inn, for det er Basson.dk som har agenturet på den... Vognen er heller ikke dyr, den er lett, maøvrerbar, stor liggedel og etter hva jeg kan se og lese enkelt og nett når den er klappet sammen. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå