Maja☆ Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 Ser at den er på tilbud på Barnas hus. Noen som vet om den er noe bra?
♥ FrøkenFryd på tjukken Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 Vi skal låne en sånn stol av min søster! De har vært veldig fornøyd med den! Lett å ta ut og inn av bil! Hadde lett kjøpt den visst jeg var deg
Tokka Skrevet 23. november 2006 #3 Skrevet 23. november 2006 Tror det er den jeg har kjøpt, hvis det er den som passer til Quinny Freestyle 3xl. Kjøpte den fordi den har fått bra i test, og fordi den passer til vogna, kan festes på vogna.
Maja☆ Skrevet 23. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2006 Da blir det en tur på Barnas hus i morgen. Takk for svarene.
Trampe82 Skrevet 24. november 2006 #5 Skrevet 24. november 2006 hei.. kjøpte den forje gang barnas hus hadde den på salg- vant best i test-er vist kjempe bra. liker vekten på den godt, liten og lett.. passer på quinny vogn løp å kjøp
Gjest Skrevet 24. november 2006 #6 Skrevet 24. november 2006 Vi har også denne. Den er lett og babyen ligger veldig flatt i den både i bil og inne. Vi fant oså en kjørepose som passet til denne, istedenfor dresser, så skal snuppa nå på puttes i god varm pose. Var hull og tilpasning, slik at selene kom gjennom og posen star fastmontert i selve setet. Kjempeløsning! Sover babyen tar vi inn setet og tar av dyna på posen, og da slipper vi vekke henne for å ta av henne alt tøyet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå