applsn Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 var babyen deres gammel da dere ga han/henne grøt for første gang?
Turbomamma (gutt 170606) Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 4 mnd. og en uke. han er en veldig aktiv tass og hadde davfra han var 3 mnd spist hver 2. time hele natta... (før sov han nesten hele natta) Nå spiser han 2 grøtmåltider og spiser 1-2 ganger på natta. hurra! trengte litt mer mat han ) Nå er han 5 mnd og en uke.
jabk Skrevet 23. november 2006 #3 Skrevet 23. november 2006 gav første smaksprøve på 6 mnd dagen..ikke behov for det tidligere men jeg gledet meg slik til dagen han skulle få smake at det ble ikke ventet en dag over 6 mnd;) det var i går så fikk han smake i dag og.. i går forstod han ikke det skulle svelges men gjor det i dag:) Han sov tidligere rundt men har ikke gjort det siden han var 4,5 mnd gammel..men siden han ble fornøyd me mm om natta og sovnet igjen ville jeg vente lengst mulig før jeg begynte. målet var å fullamme til anbefalt alder og klarte det;) nå starter vi smått og så blir det mer og mer grøt på godgutten;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå