Gå til innhold

li-li*alle gode ting er 3

Anbefalte innlegg

Heisann!!

Jeg hadde uttak igår og skal ha innsetting imorgen:)

Fikk ut 10 egg og idag er 9 befruktet:)

Jeg skal også bruke pregnyl i stedet for crinone og progestan kapsler, så kun pregnyl altså..

Hvor mye pregnyl bruker du de 2 gangene i uken? 5000IE hver gang?

20.000IE på 2 uker om du bruker 5000IE x 2 i uken altså + crinone?

Jeg ender opp med 17.500IE på 2 uker...uten noe annet, hmmm...

Jeg skal stikke annenhver dag og da bruke 2500IE hver gang.

Jeg har lyst til å bruke progestan kapsler i tillegg, men kan en få for mye sånt i seg?

Hmmmm, kjenner jeg bli engstelig for å bruke "for lite" om du skal gå på den dosen jeg tror du skal...det blir jo en del mere da...

Da får jeg heller stikke ned på apoteket og hente meg noen kapsler jeg også:)

Hvor hører du til?

Klemmer:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7208182-li-lialle-gode-ting-er-3/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei -ivf! :o)

Så koselig å få et innlegg rettet mot meg! Sånt varmer.

Ser du ligger et hestehode foran meg. Hihi... Du kan vel si deg enig i at det er spennende dager. Du har jo all grunn til å være lykkelig over 9 av 10 befruktede egg! Er jo helt villt det.

Jeg har ikke begynt med Pregnyl enda, men skal ta første dosen i morgen. Jeg skal ta en ampull (5000IEl) to ganger i uken (tirsdag og fredag) frem til 12. uke. På forutsetning av at eggene deler seg naturligvis og det blir innsetting på lørdag.

Jeg skal ta Crinone gel i tillegg og starter også med det i morgen og skal fullføre esken på 15 doser.

Progestan kapsler kjenner jeg ikke til dessverre.

Jeg hører til på St. Olavs Hospital i Trondheim. Hva med deg?

Hei:-)))

Ja, vi er overlykkelige over antall egg!!

Spesielt siden vi nå går privat og at det koster en del, holder til hos Hausken i Haugesund, og siden vi alltid har hatt få egg på de tre tidligere forsøkene. Så disse eggene var virkelig kjærkomne for å si det sånn:)

Crinone gikk jeg på tidligere, men på siste forsøk brukte jeg progestan kapslene. Det er stort sett det samme som Crinone, så det er nok "ett fett" hva vi putter i oss når alt kommer til alt:) Vil egget sitte - ja, så sitter det:)

Men nå sa jeg til Hausken at jeg var så lei av å rote oppi der og at jeg vill ha noe annet om mulig. Da fikk jeg tilbud om Pregnyl og var ikke sen med å takke ja:) Hausken sa at det var enda bedre enn å bruke kapslene, så da får jeg tro han på det da. Bare glad til jeg at jeg slipper og stikker gjerne i 12 uker om spiren sitter.

Har du hatt uttak?

Innsetting lørdag - var det så?

Ditt 3dje uttak da eller? Tenker på nicket ditt:)

Ja, jeg er vel et lite hestehodet foran deg da, men det er så lite at det teller nesten ikke:) Vi kaller det likt vi:)

Hvor mange egg får du inn?

Klemmer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...