Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser at du e nordlending, kor du kommer fra? Jeg bor i Nord-Troms for tida, og venter nr tre i juni...

Så du var plaga med irritasjon i beina (restless legs). Dette har jeg vært plaga med siden jeg var lita jente, men mer eller mindre opp gjennom, Nå under dette svangerskapet har det vært rimelig intens og vanskelig å få sove som jo du også skriver. Det jeg har funnet ut hjelper er støttestrømper! Jeg har kjøpt noen som ikke er så avanserte, de heter travel socks, men de gir god støtte til meg som er lærer og står og går mye i løpet av skoledagen! Fin-fine greier og litt enklere å få sove!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia:)

Takk for råde,ska kjøp mæ sånne strømpa æ åsså!Håll på å bli tullat inni mellom...

Æ e fra Kirkenes,å vi vente våres første lille:) Det e å bli ei spennanes ti fræmover.Har termin 14 april,å e fæm mnd i dag faktisk:)

Du ska ha nr tre...e dæm stor de to andre?

Skrevet

Jupp, de andre to e råstor... Han eldste e 10 år, han fikk no lov å fortelle det på skolen i dag - kjempestas. Lærern fortalte at han nesten va i lufta. Minsta mi er tre år, og er fire før ho blir storesøster. Snakker mye om beibien, hadde egentlig tenkt å vente med å fortelle det før nærmere jul. Det er så lenge til 5. juni.. I alle fall for en liten kropp...

(lenge for en stor kropp også, faktisk!!) Spennende med nr. 1!! Men æ syns no egentlig at det e spennanes hver gang.

Ka du trur du får, da? Æ har en følelse av gutt. Mulig fordi æ e så dårli denna gangen, og va i så god form med lillejenta mi.

Jobber du eller??

Skrevet

Da har du go træning me andre ord:) -Godt å få litt hjælp åsså da!

Det e nåkk længe å vente ja,men dæm har jo ei spennanes vente ti forran sæ da:)

Det e kjæmpe spennanes ja...-men vi vet nu egentli ikke ka vi har i vente...

Jobbe fult enda...men det e tøft!!Vi får se kor længe æ klar det.Formen e fin,men har litt ting å tang æ plages me i ikke gravid stand åsså...så det e vældi slitsomt til tider!

Jobbe i barnehage,å det e en del tonge løft...

Vi har ikke peiling på om det e jenta eller gutt...

Jobbe du nu eller?

Gammel?

Skrevet

Ja jeg jobber, er lærer på mellomtrinnet, så ingen tunge løft - men mye gåing! Regne vel med å kunne jobbe helt ut, sist svangerskap var jeg fri for jobb siste perioden, men håper nå det går greit å jobbe helt fram. Når man nå er så heldig å ha jobb, mener jeg.

Er 31 år gammel (grøss, det hørtes virkelig gammelt ut - føler meg jo ikke over 30. Er 32 før jeg får småtten ut) Du da? Har vært plaga med kribling i bena igjen, har lagt støttestrømpan på en "lur" plass - ane ikke kor!

Sukk...

Skrevet

Ja,man e heldi når man har jobb ja...-har skjøll bare mnds kontrakta å forhåll mæ til...har jobb t il permisjon i mars,men det e ikke nå særli det hær!!!

Bli 29 om to uker....-Å æ har helt angst for det trædve talle...:(

Har enda ikke fådd kommen mæ til byen ,-ting tar ti!!

Va kjæmpe plaga i natt,så æ lova mæ skjøll at æ sku fær å kjøp de strømpan i dag...men -får sikkert svi for det når æ går å lægg mæ igjænn...

Skrevet

Det høres nok verre ut enn det er. Fikk ingen krise eller noe når jeg ble 30, det var bare helt greit! En følelse av ikke lengre være en skitonge... ;)

Neida. Man blir jo faktisk ikke ett år eldre på en gang. Kun en liten time, et lite minutt eller et lite sekund om gangen. Og det syns jeg hjelper å tenke på...

Men du må få kjøpt det de der strømpene, det er virkelig fine greier. (har ikke funnet dem i dag heller)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...