Gå til innhold

skal sambo være med til jordmor?

Anbefalte innlegg

har fått min første time til jordmor. men så begynte samboen å ville være med, men er det egentlig noe som skjer til jordmor? trudde det var mest sp.mål fra mor om kropp og kanskje fødselsangst å slikt. er 13 uker på vei når jeg skal til jordmoren, så blir vel ingen ul elr gu. har jo hatt lege kontroll.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7207830-skal-sambo-v%C3%A6re-med-til-jordmor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest julimamma

Syns godt din samboer kan få være med hvis han har lyst. Kanskje han har spm til jordmor også? Synes det er hyggelig at han vil innvolvere seg, det skal du være glad for:) Min mann var med på flere jordmortimer, bl.a fikk han jo høre hjertelyden han også:) Venter nr 3 nå, er 9+2.

ja stakkar han har så lyst å være med, så det skal han. håper å prøve å lure jordmora til å lytte etter hjertelyd også. blir ikke hysterisk hvis jeg ikke hører noe, men hvis så blir det en fin opplevelse for min bedre halvdel også.

Jeg var til lege i dag 11+1 og fikk høre hjertelyd:) Det var godt å høre. Egentlig ikke vanlig å høre så tidlig, men hun gjorde altså det! Slo dobbelt så fort som pulsen min.

Jeg skal ta med sambo på alt, det er jo bare koselig:) Har ikke fått time til jordmor enda, men er fornøyd med å gå til legen min som jeg kjenner godt.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...