Gå til innhold

Bergensere som treffes på Era...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært så utrolig skuffet over maten der i det siste.... Er det bare jeg som er uheldig, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har slutta å kjøpe mat der, jeg. Den er så dyr syns jeg og jeg syns ikke den er så god at den er verdt det! Den har ikke vært skikkelig vond eller noe altså, men bare helt middels grei... og til de prisene blir man skuffa av mindre.

Skrevet

Godt at jeg ikke er alene. Har liksom ikke skjønt hvorfor dere går der når maten er så crap. Var der med noen venninner idag, og alle var misfornøyde (club sandwich, kyllingsalat og kyllingpasta). Har også vært skikkelig skuffet over burgeren flere ganger. Betyr bare at Era og Bocca er ute av min gane.

Skrevet

Grunnen til at vi har gått der er at det er en av de få stedene i sentrum der det er plass til potensielt sett 10 barnevogner eller mer på samme sted.... Rent praktisk altså. He he:) Ikke så mange steder om alle fra gjengen jeg er med i kommer på en gang... uff, he he:)

Skrevet

Ser selvfølgelig det praktiske aspektet:-) Synd de ikke klarer å holde hele veien (og klarer å anskaffe et stellebord).

Skrevet

Jeg har ikke noe spesielle vonde opplevelser med maten, men da jeg gikk gravid, og i tiden før, var Era min favorittplass å gå med venner om ettermiddagen. Sitte ute i sola o.l.

En dag, i sommer, var vi 4 stk som skulle sitte oss ned å ta en kaffe. Vi stilte oss i kø.

Det var 5 stk ansatte bak disken. Den ene vasket disken, den andre plasserte glass i en kasse, en bar noe mat, og to sto på siden og pratet med hverandre!

Vi sto der og ventet. 4 stk. Ikke så vanskelig å se. Vi sto helt oppi disken. Og det sto en ansatt helt oppi disken, på andre siden, han som stablet glass. Han enset ikke oss. Ingen gjorde det. Vi sto sikkert i flere minutter. Vi begynte tilslutt å le. Det var jo helt sprøtt. Skulle nesten tro vi var usynlige, eller det var skjult kamera eller noe. For de giddet ikke snu seg mot oss i det hele tatt. Og der sto de bak disken og viftet med en klut og preiket løst å fast med hverandre.. Så spurte vi om vi kunne få handle. Så kikket han med glassene opp på oss, og så kikket han søren meg bare ned igjen, og forsatte med det han holdt på med!

Vi sto der, med lommeboken i hånden og alt, i noen minutter til, før vi bare begynte å skrattle, for dette var helt sprøtt.

Så bare snudde vi å gikk ned til første etasje, og på kafeen som ligger på bakkeplan, mot 2'er busstoppet i stedet. Der var de hyggelig med oss hvertfall!

Det var helt rart, det føltes som om de så rett igjennom oss. Jeg trodde noen skulle poppe fram å si det var tull, men nei.. Flere som har opplevd de ansatte være sånn fraværende der? Jeg hadde helt glemt denne episoden, helt til jeg så dette innlegget. Jeg måtte bare skrive jeg også. Har ikke vært der siden. Er vel for at jeg har flyttet ut av byen, men vet ikke om jeg hadde fortsatt å gå der om jeg bodde der enda, for det var, som sagt over her, ikke noe mat å skryte av, til den prisen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...