Gå til innhold

Er livredd for å miste lillemann

Anbefalte innlegg

Skrevet

I det siste har jeg hatt veldig angst for å miste gutten min. Han er nå 7 mnd. Etterhvert som jeg blir bedre og bedre kjent med han er fryktet for at han skal bli borte større. Sover ikke godt om natten, må sjekke han 100 ganger. Han er blitt hele livet mitt. Trodde det ikke gikk an å bli så glad i noen.

Er det flere som opplever dette eller er jeg unormal?

Man hører jo om de som mister. Og da blir en ekstra bekymret :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei ,,,Jeg har det omvendt . jeg er blitt redd at det skal skje mei noe og at lillegutt blir liggende lenge å skrike og sule ol, men det har kanskje noe med at for to uker siden døde en bekjent , datt om i dusjen og sønnen på 7 fant henne dagen etter på..... Vi er alene ,samboeren er borte en hel mnd.....huff nå ble jeg enda mer betenkt:(

Skrevet

Du er ikke alene! Er livredd for at han skal bli borte! Vet det ikke er sundt å tenke sån, men kan ikke noe for det :-(

Skrevet

hewr må jeg ha døra på gløtt for å kunne titte inn på henne uten at hun våkner...jeg er også livredd for det å miste henne....akkurat som den dagen vi ble trua med kniv, aldri har jeg vært så redd for å miste noen i hele mitt liv!

Skrevet

Jeg og tenker tanken oftere enn jeg ønsker...så utrolig glad som man blir i et lite nurk! Men tror det er ganske vanlig, særlig med førstemann! Prøver rett og slett å avlede meg selv når tankene kommer...

Skrevet

Lilleprinsen vår er ikke 2 uker en gang, men jeg har alltid vært redd for krybbedød. Derfor kjøpte vi en babysense, og det er jeg kjempeglad for! Koster ikke så alt for mye, og er verdt alle pengene for at jeg skal få slappet av når han sover.

Skrevet

Jeg er redd for lillegutt, men har også blitt veldig redd for at noe skal skje med meg eller samboer. Har blitt redd når jeg går hjem fra t-banen i mørket osv. Var aldri det før.

Skrevet

jeg tenker ofte på at noe kan skje louise, når vi går ute på kvelden å det er mørkt har jeg en sånn rar "drøm" at det kommer noen å begynner å banke både meg å henne og at jeg ikke klarer å redde henne huff...de værste tankene jeg kan ha:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...