Gå til innhold

Har så utrolig lyst på en siste røyk!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg ha et helt enormt røyksug! Har så lyst på bare en siste røyk før jeg slutter for alltid! Kan det være sååå farlig med bare en? er 4+3 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du må jo bare ta en hvis du onsker det...det skader ikke meg...men om det skader frø ditt...hmm..er jo ikke bra med røyk..det vet jo du å..=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er like langt på vei som deg, er jo mange som ikke vet det engang når de er 4+3 så om det skader noe vet ikke jeg, røyker ikke selv. Men om du likevel skal slutte så hvorfor ikke nå? Kom deg over kneika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en X'røyker, har vært røykfri nå i 22 dager ;)

 

Jeg skal ikke si noe imot svarene her inne, alle vet jo at røyking skader i graviditeten.

 

Men jeg skjønner deg så godt. Jeg skal innrømme at jeg måtte ha for min egen del en siste røyk, der jeg sa til meg selv "DETTE ER MIN SISTE RØYK" og ja skal innrømme at jeg fikk dårlig samvittighet når jeg røykte den, men det var min aller siste og jeg tror jeg trengte den for å slutte.

 

Men dette var jo meg, vi er jo alle forskjellige. Du bestemmer hva du vil... Uannsett så lykke til med den lille spiren og røykeslutt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvordan du har det, klarte du å la være?

I så fall har du all grunn til å være stolt, og den stoltheten blir bare sterkere og sterkere for hver gang du har lyst på røyk, når du bruker den til å ikke røyke denne gangen heller.

 

Om du derimot ikke klarte å la være, lykke til neste gang suget kommer:o))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det kan være så farlig...

Bra er det selvfølgelig ikke, men å være stressa fordi man har lyst på røyk er også farlig...

Hvis du klarer deg med kun en røyk, synes jeg du er kjempeflink jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar alle sammen, jeg må innrømme jeg tok ca fire trekk av en røyk, stumpet den og det var definitivt den aller siste!! Dårlig samvittighet og ikke smakte det godt heller, ikke verdt det. Livredd for at de få trekkene gjorde noen skade! Jeg har jobbet hard det siste året med å bli røykfri og har klart meg med max tre røyk i uka og festerøyking. Så nå ER det slutt, takk for saklige svar og ingen dømming jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...