Gå til innhold

heilt alene, men jeg har d helt fint.

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har sittet og lest litt her inne nå..

mangen andre i min situasjon ser jeg, eneste er at jeg har jo født jeg.

hmm min kjære x, tok bena på nakken og sprang som en gal da jeg var 5månder på vei...

selv om vi begge forsovidt var enig om valget, eller han sa at han skulle stille opp uanz. ha ja sant vel, når jeg var 5månder på vei møtte jeg han og den nye ikke gravid syltynne dama hans, han hilset ikke på meg en gang.

jeg har aldri i mitt liv grått så møye av og bli behandlet så dårlig av en person før. og jeg fikk ikke si til noen at han var faren.

og han skulle aldri fortelle d til familien. vel dagen før jeg hadde tremin fortalte han det til sin mor og far.

og da gutten min ble født ville kan komme og se. han gjor d og var kjempe stolt,tok med seg kamerater og alt. men gleden varte ikke lenge max 2uker. han kommer av og til nå men d er månder mellom besøkene og da kommer han i skam,pågrunn av mas fra familien.

jeg ønsker sterkt at han skriver gullet mitt i fra seg. så till alle som tror di blir alene, ikke vær så sikker på d.. plutselig står de på døra di.. off kan jeg kreve han skriver han i fra seg? noen som vet om jeg kan nekte han og komme? d ligger masse bak dette som jeg ikke orker og skrive,men nevne noe, han snakker drit om meg till alle vennene vårs, familien hans, stoff har jeg fått med meg han tar osv osv.

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...