Gå til innhold

April: Det var eg som sa at eg slutta å amme for en stund siden...

Anbefalte innlegg

hehe

Vel nå har eg slutta igjen. Men nå har eg klart meg i et par dager. Sist gang (tror det er 3 mnd siden sist eg sa at eg ville slutte) da gav eg meg etter to dager. Orket ikke høre på gråt og sinne for hun ikke fikk puppen sin... heheh.

Men nå er det nok, hu er 20 mnd og det får holde. Eg er skikkelig imponert og stolt av meg selv som har ammet så lenge. Amme var noe eg virkelig ville denne gang og resultatet ble jo bra. Hehe.

Så nå kan eg kanskje gå å kjøpe meg skikkelige bh`er og kaste ammebh`ene for dei er veldig slitte.

Men hvordan skal eg gjøre det med melkesprengen?

Pumpe meg?

Hvor mange ganger til dagen? ¨

En?

Hvor lenge?

hmmmm ja... noen som har noen råd til meg?

Fortsetter under...

Du er ikke alene med den amminga :-)

Her er det amming en, helst to ganger i døgnet enda. De to siste dagene har det bare vært en gang. Den "siste skanse" er puppen før hun skal sove på kvelden. Prøver jeg å legge henne uten pupp blir hun hysterisk, hyler og peker på der jeg bruker sitte når hun får pupp. Det nytter jo når pappa legger henne, da går det greit, så leggejobben blir etterhvert fast for han. 19-20 mnd er bra jobba som du sier - VI HAR VÆRT FLINKE :-) men iløper av et par uker er det nok stopp for Amanda også. (tror også jeg har sagt det før- hehe-uten at det har blitt noe av..)

Vemodig.......

Pump når det gjør vondt, unngå å pumpe mye, da tar det bare lengre tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...