Gå til innhold

Føler dere dere gravide??


Opp og ned er like langt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest julimamma

Innimellom har jeg ingen tegn på at jeg er gravid. Nå har kvalmen gitt seg, og da er alt bare fryd:) Men kjenner det strekker godt i lysken når jeg reiser meg, veldig ofte.Er 9+2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp!!

Men jeg går med nr.2. følte meg ikke så tidlig gravid med nr.1. Jeg er litt kvalm og har stikkninger og øm mage og bryster og så synes jeg det skal bli så spennende å få nr.2 at jeg tenker på det hele tiden. Så har vendt meg til tanken selv om jeg ikke har rundet 6 uker enda =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemmer det litt av og til. Men i de siste dagene har jeg merket det godt. Har begynt å bli hard nederst i magen.. pluss at jeg har hatt ganske vondt i magen idag, ikke bra..!

Er 9+2 idag jeg også! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alltid...men om ettermiddagen kommer kvalmen sigende...så da gjør jeg det. Ellers kjenner jeg det strekker godt i lysken inni mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, også er puppene ømme og blitt mørkere rundt brystvorten, og sånn var det ikke sist, så det gjør at jeg tenker en del på det (når jeg kommer borti puppene - au) Og så er jeg supertrøtt - det var jeg heller ikke sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler meg så absolutt gravid ja!!

Kvalm, ømme pupper og skrekkelig trøtt........

Er 7+5 i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja..har bare vært kvalm et par-tre dager,så på det punktet føler jeg meg ikke så gravid. men pupp og tretthet der i mot, der snakker vi.

jeg er nå 11+2.. nyter dagene og gleder meg til å pynte til jul med spire i magen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neeei!!! å det skremmer meg!!:) :)

er 7+2 i dag, har ei jente fra før, å da var jeg skikkelig dårlig...vil egentlig være det nå å, hadde følt meg tryggere da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er plaget med mye kvalme (enkelte ganger oppkast), menssmerter, hodepine, humørsvigninger, oppblåst mage osv. Har vært kvalm hver dag i 3 uker nå (er i uke 7.). Men akkurat i dag er jeg ikke kvalm har bare utrolig vondt i hue. Blir redd for at noe har skjedd med babyen min jeg :-( Uvant å ikke være kvalm. Ish!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg også bare stinn... Er kanskje trøttere enn vanlig, men det gjør liksom ikke at jeg føler meg gravid... er i min 7. uke. og førstegangsgravid :) Jeg tviler nesten av og til, men de to streken på testen var veldig tydelige og mensen er borte så... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er mange av symptomene slik som kvalme, trøtthet og ømme pupper i ferd med å gå over, så nå føler jeg meg ikke særlig gravid. Det er litt skummelt, men det går nok bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi som ikke har de store plagene med å være gravid, må være sjeleglade. Har nok av venninner som har gått med kvalme nesten hele svangerskapet, og det er vist helt pyton!

Så..takk og pris for at vi får være "friske"!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg lener meg frem for å knyte skoa, for da ser magen enorm ut!

Og i forrige uke når jeg var stuptrøtt og spyklein hele uka. Denne uka derimot ser ut til å bli mye bedre (hvertfall i går og i dag!), men da synker også "gravid-følelsen" litt! Men jeg titter ned på magen innimellom og blir glad og lykkelig i hele meg ... og vips så føler jeg meg kjempegravid igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare i 8.uke men har ikke hatt mange "voldsomme" symptomer ennaa, og gleder meg svaert til privat UL og legetime om et par uker for aa konstatere at jeg ikke bare tror jeg er gravid men faktisk er gravid...

 

Men jeg foler meg troettere enn vanlig samt har LITT oemme bryster og lite matlyst.. Saa jeg tror da det er noe der i magen... Men glad for at jeg ikke har spydd :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig ikke så mye annet enn at brystene fortsatt er litt øm og jeg er trett nesten hele dagen. Gleder meg til magen kommer jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...