Gå til innhold

Hoff hår her, hår der!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes jeg snart ser ut som en varulv på magen, har aldrig hadd hårvekst der å de er blitt mørke å.. på leggene vokser det pinade å!! heldigvis går det bort ,men lite sexy:-P hva med dere?!?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er nok også blitt varulv... Til og med svarte hår på haka!!!

Skrevet

Har selv fått hår på magen. Fikk sjokk. Hadde ikke det de 3 andre svangerskapene.....

Skrevet

Jeg har faktisk bare hår på magen. Håret på leggene er borte... Barberte dem for 2 mnd siden og leggene er like glatte enda.

Skrevet

..meg også. Barberte leggene for 1 mnd siden og har ikke trengt å ta frem høvelen for det igjen. Rart. Har fått mer hår på magen, men heldigvis lyse hår, mer som dun. Men ikke noen strek fra navlen. Trodde det var Veldig vanlig.

Skrevet

Jeps.. Hår her også..

Jeg har dun/hår på magen, ingen strek fra navlen, masse hår på leggene (for jeg har ikke giddet å barbere) og nedentil gror det jungel nå. Vanligvis er jeg glatt, men nå har jeg varicer/tendenser til åreknuter og tør ikke barbere i fare for å kutte meg på min nå så ruglete hud.. Jaja,, det går over,,,

Skrevet

så bra at det ikke bare er meg:) har et tynt lag med ganske så mørkt dun på magen. virker som alt annet hår på kroppen vokser fortere og blir mørkere og. har vanligvis veldig lyst og nærmest usynlig hår på armene, men nå er det mørkt og synlig... nytter nesten ikke å barbere leggene lenger. er jo glatte så kort periode at det er meningsløst... stakar sambo som plutselig har en hårete bamse i senga hver kveld;)

Skrevet

Hihi her å.. Gidder ikke barbere meg liksom, virker litt bortkasta ,men det hører vell med.. Ja enig med du : stakkars sambo som må kose med en "ape".. han er nå forsåvidt grei , sier ingenting.. det er jo ikke evigvarende ,men ikke særlig sjarmerende heller. Jaja jeg er iallefall ikke alene:-) en liten trøst:-D

Skrevet

mmm...har ikkje dun engang på magen:p leggan e dt litt på, men bare pga æ ikkje har barbert de på ei stund...har muligens 3 hårstrå under hver arm...hehe...har aldri hatt no hårvekst dr og nedente har æ måtte slutta å barber pga æ va så plaga me sopp og kløe:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...