Gå til innhold

Hei, hei dere. Bare "lille" meg :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid igjen nå med termin 01.06.07, og fikk ei lita jente i november i fjor. Så jeg får to tette :)

Var mye her inne forrige svangerskap, men ikke aktiv "skriver" da jeg for det meste blir sittende og lese andre innlegg.

Kanskje et par av dere som vil si at ejg ikke hører til her inne ennå, men jeg har alltid vært kraftig, og veide over 90 da jeg ble gravid forrige gang. Gikk ned myyye etter fødselen (hurra!) men har gått opp igjen litt nå. Mangler noen kilo før jeg er over 90 igjen, men regner med at de kommer som perler på en snor når magen vokser :)

Synes dette er et herlig forum. Har alltid vært den "feite" blant vennene mine, og det å kunne skravle med noen som faktisk skjønner hva du mener, når du irriterer deg over at alle nye klær er størrelse anorektisk mygg, er helt herlig!!!

Også godt å finne tips og råd hvor man kan finne fine gravidklæ selv om man ikke har en kropp som kan sammenlignes med Salma Hayek :)

Villle bare hilse på dere alle sammen, og gratulere alle som er gravide, og sende tonnevis med babystøv til dere som prøver!

Stooor bamseklem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle er velkommen for min del :) Jeg synes aktiviteten her er alt for liten egentlig,men så er jeg ikke akkurat den som skriver mest saklige innlegg heller da, så jeg har vel egentlig lite å klage på :P

(Salma Hayek er jo en av hollywood stjernene som har "former" :P Hengt meg litt opp i den artikkelen,lite å gjøre om dagen)

Men men,uansett,velkommen er du og lykke til med svangerskapet :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...