Gå til innhold

heisann!!!


Surk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heia

 

du hugser nok meg fra vektklubben og fra bli gravid.. er første gang eg er gravid!!! Korleis går det med deg???

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, nå husker jeg det :)

Så flott at du har fått spiren din, endelig :)

Er du langt nå?

 

Går fint med meg. Kvalm og trett og sånn, men glad og gravid :)))

 

Vekta har heldigvis gått litt ned, så jeg håper å slippe unna uten +15 denne gangen også *ler*

 

Dette blir koselig du, nå er d nesten *gamle kjente* her inne :)

Jeg er 9+4 i dag forresten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

 

I følge babyverden er eg 4+6.. Ringte legen og sa ifra, ho sa at eg var 5 veker på vei!!! så er ikkje heilt sikker, bruker babyverden sin no da!!! men dersom ein rekner ut terminen etter gravid bladet, har eg termin 25 juli, babyverden, 29 juli... så veit ikkje eg...hehe

 

får ca ein mnd før meg du d!! kjekt det, håper bare den sitter der den skal iallefall,.. har ei nær venninne so e like langt på vei som deg, skal fortelle ho det imora, no skal eg fortelle gubben det.. har ikkje snakka med han før no..hehehan var ikkj eheime da eg jkom igjen

 

kati er det vanleg å gå til ultralyd0==??+

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4+6, da er du i 5. uke da. 4 fullgåtte, og 6 dager inn i uke 5 :)

 

ÅH! Så koselig å fortelle det da. Tipper han blir glad:)

 

Ultralyd er i uke 17 omtrent.

Hvis ikke noe spes skjer, og du trenger en tidlig UL.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki!!!

 

skal til legen i uke 8... han vart no glad... viste at eg skulle teste idag, men var reist på jobb da eg testa.. så ville eg seie det til han face to face!!!

 

er ikkje alltid lett og skjønne seg på denne termin greiene... hehe ... e gla det nærmer seg uke 12..hihi, håper bare det går bra!!! er litt spent på om eg blir veldig dårleg... blir ikkje så lett å halde det sjult på jobben, sa du det tidlig????

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig :) Det er jo den største lykken i verden dere opplever nå :) Blir helt rørt jeg :)

 

Fikk en dag forskjell på termin jeg, på babyverden og hos jordmora. Var på første kontroll nå på mandag.

 

Ble dårlig 4-5 dager etter EL jeg :/ Og har vært det siden. I tillegg hadde jeg et par småblødninger i uke 5-6 så jeg måtte si det på jobben da, egentlig godt at de vet de, så skjønner de hvorfor jeg ikke er helt på topp for tiden. Det morsomste var at en kollega/venninne av meg er gravid også, og vi er visst ganske likt på vei :) I tillegg er en annen kollega også gravid, med termin 1. mai :) Så vi er en produktiv gjeng :)

 

Det går sikkert bra skal du se. Det gjør jo som regel det. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjekt det... Jobber i barnehage.. så e greit å kanskje fortelle det tidleg, dersom eg er dårleg... dei på avdelinga mi, veit eg e klar for barn, så dei venter nok bare på det.. ho eine som eg jobber med, rekner eg med blir gravid snart, den første er 5, så er på tide med ein til seie eg, så trur ho er no klar, men tviler på at eg hører noke der før ho er langt på vei..hehe, men blir no spennende..

 

er glad eg har venninna mi som er gravid, så eg kan fortelle det til ho, og vi kan prate ilag om det, ho venter nr 2!!!

 

er sikkert mykje eg lurer på framover... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg syns d er veldig greit at folk vet. Det er jo en gledelig nyhet, så jeg syns bare det var koselig å fortelle det jeg :)

 

Og lurer du på noe, er det bare og rope.

Alltid noen her inne som vet løsninger :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...