Mamman til Emil Andre Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 for gutten min ligger å gråter, vil ikke legge seg ....men jeg må la han skrike...jeg vet d blir bedre både for han og for meg senere....pappan borte en mnd av gangen ...greier rett og slett ikke flere våken netter....
♥maxen min♥ Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 Uff da, det er ikke godt. Har en del våken netter jeg også, sambo er borte en uke av gangen. M en mnd alene skjønner jeg at du er sliten nå. Hvor gammel er gutten din da? Sover du når han sover på dagen?
Mamman til Emil Andre Skrevet 23. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2006 Han er bare 4 mnd, men jeg klarer ikke mere....han sover kanskje en tre kvarter på dagen til sammen....så det blir heller ikke soving på dagtid...det er helt jævlig, men jeg er inne å roer han hvert 3-4 min......er jeg helt forferdelig eller??
~Endorfina~ Skrevet 23. november 2006 #4 Skrevet 23. november 2006 Nei du er ikke forferdelig. Du er jo inne og roer og koser på han ofte, det er jo viktig at han vet du er der. Ikke godt å ha det slik! Virker som han trenger mer søvn på dagtid - hadde vært uvurderlig for deg også å få et lite pusterom i blant. Søvn avler søvn! Om han sover flere timer på dagen betyr ikke det at han sover mindre om natten! Du har ikke funnet ut hvordan han lettest sovner? Her var det kun vogna som funket en stund, men det er jo slitsomt å gå tur hele dagen. Nå har vi endelig fått henne til å sovne inne, da må tv'n stå på, og vi må ligge vsa henne på saueskinnet, med et teppe tett rundt henne, bamsen inntil ansiktet og smokken på plass.
Mamman til Emil Andre Skrevet 23. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2006 Har prøvd alt ang soving, men han hadde kolikk i tre mnd så det er sikkert blitt en vane for han å ikke få sove mer ...ikke vet jeg men har prøvd det meste...han sover nå , men hvor lenge varer det.......enda 14 dager til pappan kommer....Men vi skal klare det , jag åk emil....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå