pitil Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 hvor lenge er det siden du sluttet på pillen?
marenmor Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 Hei Sluttet for 5 uker siden....Har ikke peiling paa syklusen min...happer jo at jeg har en paa 28 dager og at jeg er gravid da!! he he men tror nok ikke det ... Du da? Lenge siden du sluttet?
pitil Skrevet 23. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2006 Er vel ca 5 uker siden for meg og! Er en uke på overtid etter "gammel pille syklus" Men har heller ikke peiling på hvordan den fungerer nå. Testet negativt på lørdag, så jeg venter på å komme igang igjen...
marenmor Skrevet 23. november 2006 #4 Skrevet 23. november 2006 Har bestemt meg for aa teste om den ikke er kommet til loerdag...har ingen symptomer, heller ikke for mensen. Har hoert at det kan ta en tid foer en kommer i gang igjen, men for andre fikk de mensen med en gang.... irriterende aa maatte vente slik Hvor gammel er du?
pitil Skrevet 23. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2006 27. Du? Jeg har heller ingen symptomer på noe som helst.... Er vel litt tidelig å bli utolmodig, men nå har jeg ventet 1 et år på å begynne prøvingen, så da hadde det jo vært greit å komme igang.
marenmor Skrevet 23. november 2006 #6 Skrevet 23. november 2006 29 her, maatte vente litt for aa komme igjen jeg ogsaa, blir ikke lei meg vis jeg ikke er gravid naa, men vil da at mensen kommer slik at jeg kan komme meg i gang med neste pp
pitil Skrevet 23. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 23. november 2006 Lykke til! Håper det går fort.
marenmor Skrevet 23. november 2006 #8 Skrevet 23. november 2006 Takk og lykke til du ogsaa, haaper vi begge enten er gravid eller faar mensen snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå