Gå til innhold

Nå blør jeg.. har også litt smerter nederst på magen. er bare i uke 6


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

du er såpass kort på vei, at det kan også være en såkalt "falsk mensen".

 

Det er lite eller ingenting de kan gjøre hos legen, så det beste du kan gjøre er å legge deg ned, og slappe av et par dager, til blødningen har gitt seg. Du kan uansett ikke se noe på innvendig ul før i uke 7, så prøv ¨å slappe av, tenke positive tanker, og ta det helt med ro.

 

Smertene kan fint være vanlige "voksesmerter". jeg hadde blødninger i halvannen uke med masse smerter jeg, og babyen har det helt fint:)

 

Så det behøver ikke bety noe annet enn at du må ta det litt med ro, bare.

 

Det kan også være et dårlig tegn, men det er ikke verdt å tenke på enda. Har du en SA vil du få mørke klumper i blodet og måtte bruke bind.

 

Skal krysse fingrene for deg!

 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å svare, vil du ha forhåpninger eller er det bedre å være pesimist for å forberede seg på det verste?

I tiden rundt der mensen skulle kommet (eller litt etter) er det mange gravide som har en "gjennombruddsbødning" som enkelte kaller det. Jeg tror ikke den blødningen pleier å være så stor som en vanlig mens, de var i alle fall ikke det for meg... Men du kan ha litt mensssmerter. Det er imidlertid veldig tidlig, og over 30% mister jo i løpet av de tolv første ukene... Jeg hilser deg med Lykke til, og hvis du føler for å ta det med ro så gjør det, selv om legene sier at det ikke spiller noen rolle hva du gjør så tidlig i svangerskapet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner det også i lårene og i korsryggen.. men nå ga menssmertene seg.. Synes det er bedre å være pessimist ja, for da forbereder jeg meg på det værste.

 

Er ikke sånn at det "renner" ut,men når jeg er på do kommer det dråper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er ikke heelt sant, vintersol.

jeg var på tidlig UL da jeg var rundt 5 uker, og man kunne helt klart se fosterposen og en liten strek inni der :) Kunne ikke se hjerte da, men konstatere graviditet og ingen pågående abort :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde mens i uke 5, 9 og 13 da jeg gikk gravid 1 gangen... Bare litt blod på papiret, og av og til litt mer... ingen smerter... om du er bekymret så hadde jeg kontaktet lege og fått UL... jeg fikk det alle gangene..

 

Alt gikk bra med meg... Jeg krysser fingrene for deg!!! Lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da jeg mistet var jeg på ul i min uke 6+4, men spiren var bare 5 uker, så også blodansamlinger der inne, så det var tydelig at det var en SA på gang.

 

ring lege du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...