to tette og ei badehette:o) Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 Jeg vet det ikke er lov å selge ting her, men pytt sann, prøver allikevel jeg:o) Har en Babywatcher til salgs med nesten en hel flaske gele til. Er det noen der ute som vil kjøpe den? Kjøpte den selv brukt for 700,- og selger den videre for 600,- Jeg har nesten ikke brukt den. Legg igjen en mail på: [email protected]
Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 hei, jeg er veldig interesert i å kjøpe din babywath!!!!! jeg bor i oppland og håpet du ville sende den til meg i posten... har prøvd å sende deg e-mail men uten hell...håper virkelig du ikke har solgt den ennå c",)
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 23. november 2006 #3 Skrevet 23. november 2006 sendt mail jeg å...det er en del timer siden..lyst på den jeg å..hehe...jeg bor i østfold foresten..betaler gjerne litt mer pga frakt=) så klart..så får du velge selv..hehe..
Gjest Skrevet 23. november 2006 #4 Skrevet 23. november 2006 hei,meg fra oppland igjen. jeg betaler selfølgelig også for frakt og jeg er villig til å betale ny pris også c",)
¤butterfly¤ Skrevet 24. november 2006 #5 Skrevet 24. november 2006 hei, sendte mail med en gang den kom inn, men ikke no svar å få, er den solgt eller?
to tette og ei badehette:o) Skrevet 24. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 24. november 2006 Nå vet jeg ikke hvem som er hvem her, men for å gjøre det enkelt så har jeg ivertfall akkurat nå sendt mail til ei ved navn Kine. Du trenger ikke svare meg på denne tråden, men du er ivertfall den heldige kjøper av en stk babywatcher:o) Har desverre ikke hatt tid til å svare før nå, for gutten min har ligget med 40 i feber:o( Håper du fremdeles vil ha den??
¤butterfly¤ Skrevet 26. november 2006 #7 Skrevet 26. november 2006 hei, har ikke fått svar på siste mailen min til deg, sender du bw i morgen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå