Gå til innhold

Nei asså nå fikk jeg litt mer håp!

Anbefalte innlegg

Jeg kunne ikke dy meg i stad, og kjente på livmortappen.. Den er som en hard kul, kjente litt rundt den, og den er ganske massiv! Jeg veit ikke hva jeg skal tro.. Ikm i morra.. og har tatt test i dag, som var negativ. Jeg bare bruker opp de jeg har nå, for neste pp gidder jeg ikke noe testestyr.. Åååååh, jeg blir gal her! Hehe.. godt å lese her inne at jeg ikke er den eneste som veeeenter, hihi :))

Fortsetter under...

Ja, man kan visst det, men skal ikke ta det for god fisk.. Også skal man egentlig være forsiktig, står litt om det inne på www.pernille.info :) Livmortappen lukker seg når man er gravid, og i løpet av syklusen forandrer den seg litt. Men er nok individuelle forskjeller her..

joda har lært at den bøyer seg bakover samtidig som den blir lukket.

trodde jeg var garvid.. vel tror nesten ikke nå.. ettersom tappen min ikke var så kjempe hard.. og den var litt rosa. blod på.. skal ha ikm på mandag. men håper du er.. lykke til :)

Annonse

ikke for a vaere noen "party pooper" her, men min tapp lukker seg rett for IKM for sa a plutselig bli "vid apen" nartiden for TR er inne... Men - haper babyen sitter for deg! Jeg er igang med 1. pp etter SA sist fredag - ingen EL enda, men blodningene er i alle fall stoppet, og na er jeg "tappetafser" selv - utorlig kjekt a kjenne til hvordan sin egen kropp fungerer!

hihi.. vel litt feil skrevet.. men når jeg tar på tapøpen er fargen rosa på .. utflodet/.. tror nok det er en begynnende mens..

tja.. kanskje man skulle funnet opp et instrument der man kunne *se* tappen sin.. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...