propell nr 2? Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 Noken som har erfaring? Har det siste døgnet kjent ein del "pulsdunk" i underlivet/bekkenbunn. Har kjent det før, men då svakare. Kan dette vere kynnere el kva er det? Jenta mi ligger med haudet ned, men tviler på at ho ligg og dunker så heftig med armane, då må det i tilfelle bli ei lita boksejente eg får. Magen trekker seg ikkje isammen og blir hard, som det står den gjer med kynnere. Det er ikkje ubehageleg, men hadde våre greit å vite kva det var el kva fase dette er. Er no i veke 32. Kan nokon gi tips?
Hanne <3 Adrian<3Leah Isabell Skrevet 23. november 2006 #3 Skrevet 23. november 2006 Hei.. æ e like langt på vei som dæ.. bruke også å kjenne pulsen nede i magen, men æ har kommet fram til at d må være min egen puls som kjennes siden den ikke slår fort nok til at det kan være barnet....
to tette og ei badehette:o) Skrevet 23. november 2006 #4 Skrevet 23. november 2006 Jeg tror nok det er babyen som hikker jeg:o)
småtrollet Skrevet 23. november 2006 #5 Skrevet 23. november 2006 hei:) ikke at jeg har så peiling,men jeg tror nok babyen din bare ligger og hikker:)
propell nr 2? Skrevet 23. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 23. november 2006 Kan nok kanskje vere hikke. Det kjem gjerne nokre "dunk" etter kvarandre, for så å vere roleg ei stund. Ikkje rytmisk, og ikkje fort nok til at det kan vere puls. Veldig lavt nede, heilt neders i bekkent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå