lillefrk Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 Nå er jeg forholdvis lei... Mannen min har på mange måter vært verdens fineste de siste 6 mnd.(har hatt friske blomster på soverommet siden jeg ble gravid) Men nå, når jeg går hjemme med bekkenløsning, og han har tungt arbeidspress på jobben forsvinner ikke bare sex, men også all den andre kosen. Han er liksom ikke kjæresten min mer, og det gjør meg veldig trist og lei. Sønnen hans fra tidligere er hos oss denne uken, og han er superpappa, men en ganske råtten kjæreste. Han drikker og er sliten mesteparten av tiden, sover mye og prioriterer helt merkelig. Han har ikke sett rett på meg på dagesvis, og jeg trenger litt "kos". Noen som vet hva man gjør med sånt? Helt uutholdelig å være her hjemme, har mest lyst til å stikke av fra alt sammen...
silhah og emilie Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 har du prøvd å ta en skikkelig prat med han da?
Maisie Skrevet 23. november 2006 #3 Skrevet 23. november 2006 Skrive små beskjeder med 'savner deg' på speilet, legge lapp i kjøleskapet eller noe? Gi ham en klem først? Og for all del, snakk ut med ham!
Venter på gutt nr 3 :) Skrevet 23. november 2006 #4 Skrevet 23. november 2006 Drikker? I ukedagene også? Da tror jeg kanskje jeg hadde gitt et ultimatum.. Hvordan blir det da når babyen kommer? Enda mindre søvn og mer frustrasjon.. ikke for og være så negativ,bare vil du tenker deg om..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå