Gjest Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 hvilken uke var du i da du drakk bitter lemon som satte i gang fødselen egentlig...? kjenner det her i magen...men kjennes mer ut som luft...og raper da veldig..hehe...
2011ee Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 Skal bitter lemon sette i gang noe? Må man ikke være moden for at det skal skje noe da?
Gjest Skrevet 23. november 2006 #4 Skrevet 23. november 2006 Junior ble født 18 dager før termin. Skulle bli ca uke 37 + ett eller annet. Men tipper han hadde kommet uansett da
Gjest Skrevet 23. november 2006 #5 Skrevet 23. november 2006 åh...skulle lest dette før så hadde jeg pressa i meg siste flaska også!! klarte bare 1liter..og nå er det leggetid...det må vel uansett tas på styrten? eller er det ikke for sent..? nå ble jeg sulten..så må spise uansett...¤sukk¤ alltid rett før jeg hopper i seng melder sulten seg! (eller rett etterpå)
Gjest Skrevet 23. november 2006 #6 Skrevet 23. november 2006 Drakk ca 1 1/2 liter utover hele kvelden jeg. Sammen med masse god grillmat hos svogeren min. Var svigerinna som dro frem brusen og mente jeg måtte prøve det
kaninmor Skrevet 23. november 2006 #7 Skrevet 23. november 2006 Ikke rart at du raper, hvis du har drukket masse bitter lemon..... Du kommer vel til å springe på do å tisse hele natta og:-) Lykke til...
Gjest Skrevet 23. november 2006 #8 Skrevet 23. november 2006 ok..men da downer jeg den siste...akk ¤ler¤ ja kaninmor..gjør nok det,..men det er på tide siden jeg kan telle på en hånd antall ganger jeg har tisset på natten i svangerskapet!! (BANK I BORDET) men våkner hver gang jeg må snu stilling da..som er ..maaaaaaaaaaaaange ganger..............og for å fylle på med aviscon eller øyedråper...jaja..snart over!
kaninmor Skrevet 23. november 2006 #9 Skrevet 23. november 2006 Jeg springer og på do hele tiden, og det uten bitter lemon.. ha-ha. Babyen driver terror med meg. driver og vrir hodet rett på urin blæren, Skikkelig plagsomt.
Gjest Skrevet 23. november 2006 #10 Skrevet 23. november 2006 uffda..høres ikke godt ut... hun gjør det på dagen på meg, men på natten er hun som regel flink pike..og sover mye oxo ...håper det fortsetter utenfor magen også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå