Gå til innhold

Les dette da! (akupunktur)

Anbefalte innlegg

Hele artikkelen ligger her:

http://www.portalenhelse.no/kvinneliginfertilitet.htm

og her er et lite utdrag:

160 kvinner ble fordelt på to grupper. 80 kvinner fikk akupunktur 25 minutter før og etter embryotransfusjon.

De 80 kvinnene i kontrollgruppen fikk ingen støttebehandling, men fikk ligge i 25 minutter etter embryotransfusjon.

Resultatene viste at 42,5 % i akupunkturgruppen mot 26,3 % i kontrollgruppen ble gravide.

Graviditet ble bekreftet 6 uker etter embryotransfusjon gjennom ultralyd som påviste fostersekk.

Hmm, dette var jo veldig gode resultater da!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7206314-les-dette-da-akupunktur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om det ikke går denne gangen, så skal jeg definitivt begynne med aku

neste forsøk..

Da kommer jeg til å mase litt på deg igjen Sunniva, ang

en liten oppskrift :)

Har absolutt tro på aku, og angrer litt at jeg ikke fikk gjort dette ved

dette forsøket. Kanskje hadde spottingen vært ett ferdig kapittel også?

Lars Børke fortalte meg faktisk at de holdt på med en forskningsundersøkelse om dette og at det var blitt så godt dokumentert nå, at det var derfor sykehuset "slapp inn" akupunktørene på sykehuset til samarbeid.(oj...lang setning ;o))

Tenk bare på at de har kommet inn på sykehusene, det er ikke dårlig mot for noen få år siden da "alt" skulle gå veien gjennom skolemedisin......

Godt at vi kan kombinere alternativ medisin og skolemedisin hvis vi har lyst sier nå jeg ;o)

Lykke til med forsøket Sunniva .o)

Klem

Jeg prøver akupunktur nå. Hun jeg går hos setter nåler som skal gjøre at jeg gir litt f.... i det som skjer, dvs at jeg skal kunne klare å fokusere på litt andre ting. Har hatt en tøff periode med stebarn og min sambos familie nå og faktik så har det hjulpet i denne prosesen. Spennende å se om det virker ved neste forsøk...

Annonse

Dette er akupunktøren min!!

Hun er kjempeflink, og jeg har vært hos henne jevnlig siden januar.

Hun skal hjelpe meg med å sette nåler før uttak for smertelindring, og før og etter innsetting for bedre blodgjennomstrømming så egget skal feste seg lettere...

Hun er veldig søt og snill, og det virker som om hun vet godt hva hun driver med!

Ønsker dere alle lykke til!!

Klemmmmmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...