Gå til innhold

Gravid??


MammaIgjen

Anbefalte innlegg

Jeg tok en svak positiv test. 5 dager etter ventet mens fikk jeg blødninger og regnet da med at det var over for denne gang. Har mistet flere ganger tidligere. Jeg blødde i 4 dager og hadde ingen smerter.

Problemet mitt at symtomene på at jeg er gravid ikke forsvinner. Magen fortsetter å vokse og er hard, jeg har kritt hvit utflod, tydelige blodårer på brystene og en tidvis veldig kvalm. Jeg lurer på om jeg fortsatt kan være gravid, om jeg mistet en tvilling eller om det kan være noe galt med meg.

Når jeg har mistet tidligere har symtomene forsvunnet med det samme. Nå er de der fortsatt og enda tydligere enn da jeg fikk blødninger,Tørr ikke teste flere ganger. Er redd for hva det kan være hvis jeg ikke er gravid. Noen som har opplevd noe lignende??

Håper noen kan hjelpe meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest julimamma

Jeg har ikke opplevd noe slikt, men det kan godt være slik du sier. Ta en ny test du - mange er gravid, men har likevel mens. Så er du på den sikre sida:) Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da jeg gikk gravid 1 gangen blødde jeg litt 3 først mnd når jeg skulle ha mens... uke 5, 9 og 13...

 

med meg gikk alt bra... Krysser fingrene for at alt går bra for deg også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...