Gå til innhold

Kjendiser med kjøtt på beina

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ha ha ha.....ja ikke sant...når Jennifer Lopez, Tyra Banks og Jessica Simpson blir betegnet som damer med former og kjøtt på kroppen, hva er damer med virkelig former og ekstra kilo da...

Nei jeg får kanskje skifte navn til FreeNina jeg da....eller PitbullNina....

ja, så galt er det blitt i denne verden at man skal helst veie 47 kg og være 1,79 høy (litt silikon i pupper og lepper hører med).

Skrevet

Med kjøtt på bena må de jo mene "som ikke er sylfider, men slanke"...

Skrevet

Mor mi er slank. Hu er 164 cm og 60 kilo. Bruker størrelse 38. Slank er ikke når man har spesiallaget kostholds og treningsprogrammer som de må følge til punkt og prikke for å ikke legge på seg 300 gram,og er 180 og 55 kilo. Da er man på grensen til anorektisk,men beina har ikke begynt å synes så godt under all silikonen....

Nå skal det være sagt at det er mange som sliter med å legge på seg også,og det er ikke de jeg snakker om. Det er sikkert ikke gøy å være den som får kommentaren: Så tynn du er,er du syk?? hele tiden heller... Men når man gjør det med viten og vilje,da er det sykt. Og media som fremstiller dem som "sunne forbilder" er like ille. De er jo ikke det.

Skrevet

Så godt å høre at det er fler enn meg som reagerer på de "sunne" kjendisene. Visst er de "fyldigere" enn flertallet, men fyldig og formfull???? Vil ikke si det akkurat....

For å ta et eksempel; jeg er 1.80m høy. Da jeg var syk (anorexia) gikk jeg ned til 45 kg (-). Fikk ikke bevege meg utenfor avdelingen før 50 kilo. Fikk ikke begynne å trene opp muskler før jeg var over 55 kilo, og skulle helst være oppe i 60 kilo før jeg fikk komme ut av sykehuset!!!!! Altså 1.80 og 60 kilo ble regnet som farlig tynn!!!! (gjelder selvsag ikke for alle, noen er født spinkle andre er født litt kraftigere og jeg hører vel med i siste kategori) Hadde jeg vært kjendis hadde jeg blitt regnet som "god-rund" tenker jeg, men leger ville si at jeg var farlig tynn. Er det rart vi sliter med selvbilde:o) Jeg synes faktisk det er verre at de trekker frem slike kjendiser som formfulle, fyldige å vakre, enn at de trekker fram (f.eks) Kate Moss som vakker......

Vi får vel bare fortsette å kjempe for å kunne være oss selv,- og takke alle gode makter for at i virkeligheten så liker virkelige menn virkelige kvinner :o)

Skrevet

ja det eneste vekt-tillegget man skal ha for tiden er silikon i alle mulige kriker og kroker!

• 4 uker senere...
Skrevet

Ja, ja de eneste kvinnelig e formene jeg så på de bildene var pupper!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...