Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 Uten å våkne en eneste gang:o) Er det bra eller?? Håper det varer da, hehe!! Hvor lenge sover deres 5mnd babyer???
Mamma katt Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 Heldiggrisen sier bare jeg! Ammer du? hadde fått seriøst melkespreng, jeg da! Men veninnen min sin var sånn og, så tror ikke det er "farlig".
Dolla&Heidi&spire Skrevet 23. november 2006 #3 Skrevet 23. november 2006 Det er kjempebra!! Det kan godt hende det varer! Mulig hun våkner litt mer på nettene når tennene setter inn, og da må dere IKKE ta henen opp av senga, men bare gi henne sutten el det som trengs for å roe henne. jenta mi er nå 7 mnd og sover fra 19-07. Det har hun gjort fra hun var 2 mnd gammel.
Mamman til Emil Andre Skrevet 23. november 2006 #4 Skrevet 23. november 2006 Heldig gris, men gutt vet ikke hva søvn er for noe!! kolikk til han var 3 mnd, og sliter fortsatt forferdelig med natt søvnen....
~Endorfina~ Skrevet 23. november 2006 #5 Skrevet 23. november 2006 Herregud så heldig du er... Send noen medfølende tanker til oss andre da! Tulla her på 5 mnd sovner og våkner i hytt og pine - ingen rutine - men vanligvis bare 2 nattamminger (før var det bare 1...)
Mathoka Skrevet 23. november 2006 #6 Skrevet 23. november 2006 Kjempe bra!!! Håpe det varer da ja! Jeg fikk endelig igang avføringen til gutten min på tirsdag og han har jammen meg hatt to netter som han har sovet fhele natten. Fra 19.15-06.30 første natten og i dag morges sov han til 08!!! Måtte inn å sjekke om han pustet da jeg våknet kl 07 og han ikke var våken ennå =) Men...nå har han ikke fått ut noe i dag, så da blir det vel normal natt igjen da =)
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 23. november 2006 #7 Skrevet 23. november 2006 Høres ut som en drøm! Her er det pupp for all søvn etter klokken 3!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå