silhah og emilie Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 det er så rart...i går rista jeg på magen med hendene og den dissa skikkelig hehe men i dag er den knall hard..disser ikke i det hele tatt...rart
silhah og emilie Skrevet 23. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 23. november 2006 ingen som kan fortelle meg hva dette er?
Linda og lille Oskar Skrevet 23. november 2006 #3 Skrevet 23. november 2006 skal ikke fortelle deg det jeg nei:) kanskje du føder snart? er du mye på overtid nå da?
Hanne <3 Adrian<3Leah Isabell Skrevet 23. november 2006 #4 Skrevet 23. november 2006 minmage bruke å være sånn di dagan æ har mye kynnera...
silhah og emilie Skrevet 23. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 23. november 2006 5 dager over termin da...men har ikke hatt en enste kynner på 2 dager...skjønner ingenting jeg
Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #7 Skrevet 23. november 2006 Jeg ble skikkelig engstelig for en ukes tid siden fordi magen plutselig var steinhard, hele magen. Gikk ikke an å trykke inn. Aner ikke hva det kom av, men den ble vanlig igjen etter en dag eller to. Kanskje fosteret lå med ryggen ut? Jeg er bare i uke 28 da, så ingen fødsel på gang her iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå