Gå til innhold

Dere andregangsfødende...

Anbefalte innlegg

Jeg har de siste dagene hatt sterke kynnere på kveldene og følt et press nedover..+mensensmerter. Var sinnsykt bekymret når vi kom på utralyd i dag. man alt var bare fryd og gammen der inne.

Jordmor fortalte at smertene jeg har kjennt er helt normalt å føle i andre svangerskap, da livmoren trener seg ved å trekke seg sammen. De fleste førstegangsfødende kjenner ikke noe til dette, men for andregangsfødenede er det helt vanlig...bare hvis noen andre også har det på samme måten og bekymrer seg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7205788-dere-andregangsf%C3%B8dende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

Jeg har det helt likt, det er STORE menssmerter hos meg oxo, dette er mitt 3. svangerskap. Blir veldig bekymeret, men alle leger sir til meg at det høres ut som om det er bekkenløsningssmerter... ikke vet jeg men, jeg blir veldig bekymra!!!! Hos meg føles det oxo som om det presser neddentil, har oxo vært på akutten av den grunn for å sjekke, da sa de oxo at alt så bra ut..., men legen på akutten nevnte oxo at hvis det sku være rier som var på gang så ville jeg spontantabort i løpet av dager... så jeg biter meg i leppa og håper inderlig at det er bekkensmerter og ikke annet! Er i uke 19 nå og ska på ul nesteonsdag. Ønsker deg lykke til videre!!!!!PS! godt å høre at vi er flere med samme plager! ;o)

klem shayan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...