Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 Jeg er plaget med en klump i endetarmsåpningen, gjør veldig vondt etter avføring og ser ekkelt ut. Synes det er ubehagelig, spes. at mannen skal se det ved samleie.. er det hermorider? Hva gjør jeg? Sorry detaljer.. Velger nå å være
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 høres ut som hemorider..det får du resept fri salve for på apoteket. helt vanlig å få det.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #3 Skrevet 23. november 2006 Ok, er den effektiv, da? Takk fo svar :-)
WWJD Skrevet 23. november 2006 #4 Skrevet 23. november 2006 hei;o) Ikke noe å være flau over, hemeroider er en heeelt vanlig plage ved graviditet / fødsel. Gå på apoteket og kjøpe alcos anal salve, den er effektiv. Dersom smertene ikke blir borte i løpet av en eller to dager, kan det hende du har innvendig hemeroider også, da må du ha stikkpiller. Det kan også føre til at du blør ved avføring. Jeg var kjempe plaget etter fødsel, og gikk tre mnd med kjempe smerter ved vær avføring. Etter at jeg kjøpte alcos anal stikkpille, var jeg helt smertefri etter to piller. En utrolig lettelse ;o) Vær også nøye med å unngå treg mage / forstoppelse, drikk mye vann og spis fiberholdig mat. god bedring! klem
Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #5 Skrevet 23. november 2006 HI her. Tusen takk for svar!! Skal løpe å kjøpe stikkpiller! Glemte nemlig å skrive at jeg blør ved avføring, ja.. Hjalp nok ikke at jeg etter fødsel måtte gå på jerntabletter pga. lavt jernlager, fikk jo ekstrem hard mage av dette.. Igjen takk;-)
WWJD Skrevet 23. november 2006 #6 Skrevet 23. november 2006 huff ja med hard mage over tid er du nesten garantert å få plager. Men du kan trøste deg med at smertene snart er borte, og da kan du gå på do uten å grue deg, og det vil forhåpentligvis gi deg regelmessig avføring også;o) med vennlig hilsen æres medlem i anonyme hemeroidebærere
Zupermam Skrevet 23. november 2006 #7 Skrevet 23. november 2006 På apoteket her ville de jeg skulle få resept fra legen på hemorride-middel, fordi både alcos anal og de andre salvene de har reseptfritt til salgs går over i morsmelk. De anbefalt ikke at jeg brukte de. ,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå