Gå til innhold

Så begynte jeg å blø denne gangen og...


Gjest

Anbefalte innlegg

Har bare kommet litt brunt blod. Men det var akkurat sånn sa startet for 2 mnd siden. Da var jeg 5+4, nå er jeg 6+0. Blir så utrolig redd. Og samboeren min er borte, og jeg får ikke tak i han. Har ringt legevakten, og de sier jeg skal vente an. Vil jo ikke være helt hysterisk. Vet det er normalt med gammelt blod som kommer ut. Men når man har opplevd det en gang, så blir man gjerne engstelig. Og på legevakten sier de at så lenge jeg ikke har vondt og ikke blør masse, så er det ingen fare. Men sist blødde jeg ikke mye, og hadde INGEN smerter. Begynte først å blø mye etter at det var konstantert abort. Jaja... Får vel bare godta nok en periode med redsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje det går bra, jeg hadde en liten blødning omkring på den tiden som ga seg.

 

Har bare hatt en SA for en del år siden. Jeg hadde ingen smerter, men blødde kraftig.

 

Krysser fingrer og tær for deg! Prøv å slappe av.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.det kan jo være rester etter siste mens.hvis du ikke har noe smerter eller at det kommer noe friskt blod så går det sikkert bra.men du kan jo ta en tur på legevakta i tillfelle,men du kan jo legge deg og slappe av litt.kanskje du har stressa eller noe.nå er ikke jeg noe ekspert men har hørt at det er mage som har blødd litt uten at det er no farlig.men skjønner selfølgelig at du blir redd.lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda, dette er ikke morsomt.

Har hatt to ganger friskt blod, og to ganger brun utflod i dette svangerskapet jeg, og det går da fint enda... Er 9+4 i dag.

 

Men skjønner du blir redd! Har du ei mamma, eller ei venninne du kan snakke med? Når får du tak på samboeren din?

 

Sånne legevakt folk er utrolig ufølsomme når det gjelder slikt, det vet jeg. For dem er dette en "normal" hendelse, og de vet jo de ikke kan gjøre noe fra eller til så tidlig likevel...

 

Krysser fingrene for deg jeg, og håper det går bra. Ligg i ro og slapp av så godt du kan, så gjør du ikke noe verre i hvertfall...

 

*stor klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg håper det er det. Men blir bekymret. Nå skal det sies at jeg har hatt en skikkelig omgang med vaskekosten, etter mange avslappende dager. Så jeg håper jo det er det som er grunnen. Men det er liksom som en reprise på forrige gang.

Får krysse fingrene, og slutte å være hysterisk. Sa til meg selv, før jeg ble gravid denne gangen, at hvis det går galt så er det noe feil med fosteret. Og at det da er kroppens om rydder opp. Men det er så enkelt å si når ikke hormonene herjer vilt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, har ei god venninne som vet om graviditeten. Var nytteløst å skjule det for henne... ;o) Men familiene vet ingenting ennå, da vi ønsker å vente litt med nyheten denne gangen. Har snakket med venninna mi, og hun er der og støtter 100 %. Super jente!!!

Vet ikke når jeg får tak i samboeren min. Men han ringer nok så fort han ser jeg har ringt. Flink sånn, gutten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner hvordan du har det. jeg har vært gjennom to SA selv og mulig det ender slik nå også.. Min anbefaling er nå i første omgang å legge deg på sofaen . Ligg mest mulig i ro. Det er ikke påvist at det hjelper, men det hjelper i hvert fall ikke å sitte i flere timer på legevakten. Det er jo ikke så mye de kan gjøre likevel. Gir det seg kan du få henvisning til tidlig ul når det roer seg litt. Husk det er viktig å få registrert en eventuell abort med tanke på utredning for det hvis det blir nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var jeg på do, og jammen var d ikke litt brunlig utflod blitt... Jaja, får nå bare se, d går sikkert over som de andre gangene:)

 

Javisst er d godt å ha noen å snakke med, kjempekjipt å sitte alene og være redd og lei seg.

 

må få høre hvordan d går da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal lage meg litt middag, så skal jeg slappe av etter det. Er jo så sulten for tiden, så jeg bare MÅ ha mat. Ellers blir jeg bare kvalm. Har time hos legen på mandag. Han ville ha meg inn da, siden jeg hadde sa sist. Uff.. At man skal bli så bekymret.

 

Lykke til TPM. Krysser fingrene for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, moniccen 260607 :). Skulle tro det var smittsomt.

Skal holde dere oppdatert, ja. Reiser bort i morgen tidlig sammen med venninna mi som vet det. Vi skal besøke våre kjære på jobb. Skal bli godt. Men jeg kommer tilbake med oppdateringer etter legebesøket på mandag morgen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tenkte d samme.

Men d var så lite, og helt tydelig "gammelt", så jeg stresser ikke. Har hatt slik et par dager før. Går sikkert bra denne gangen også :)

 

Blir godt å komme til din kjære tenker jeg.

Lykke til så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*smiler*

 

Jeg er så rolig fordi jeg har akseptert inni meg at dersom jeg mister er det fordi naturen ordner opp i noe som er galt...

Det betyr ikke at jeg ikke blir lei meg, men jeg godtar det liksom...

 

Ikke sikkert jeg hadde vært like rolig hvis jeg hadde mistet før eller strevd med å bli gravid da...

 

Men, kroppen min har greid dette to ganger før, så jeg stoler på den greier det igjen :)

 

Vi er jo skapt til dette.

*stor klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...