Gå til innhold

Blødning.....noen som veit?

Anbefalte innlegg

Dere som har opplevd blødning, var det masse/lite, såg det ut som mens blod eller var det lyst...???? Fekk litt blod på papiret i sta, men var ganske lyst, såg meir ut som noe som kom fra eit kutt på ein måte, men eg har ikkje noe sår da!!! Det var ikkje masse heller altså. Noen so veit noe om dette?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7205678-bl%C3%B8dningnoen-som-veit/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jordmor sa til meg at hvis jeg blødde skulle jeg sjekke om det var bare blod eller om det var blodig slim... Er det slim og blod blandet tyder det på tegningsblødning f.eks, og ikke noe "farlig". Er det friskt blod uten slim, kan det være noe galt, men det er ikke sikkert. Hvis du er i tvil, ring føden og spør!

Annonse

jeh har hatt en del blødninger i svangerskapet, har aldri vært farlig men har alltid ringt legen eller oppsøket sykehuset for sjekk.

Er det snakk om en mindre blødning ville jeg ikke brydd meg stort, kanskje hatt en telefon til føden for å være sikker.

Det er veldig lett å få små rifter nede i skjeden som da kan blø litt.

Helt fersk lyst blod. ikke farlig.

Er det mye blod som kommer, sånn at det renner ville jeg reist på sykehuset å få det sjekket.

Når jeg hadde en stor blødning reiste jeg til sykehuset for de var redd for blødinger ved morkake.

Heldigvis var det ingenting.

Ble veldig godt følgt opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...