Gjest Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 Er ute etter en lekematte til lillegutt som han kan ha babygymen på og leke ved siden av også,altså litt stor..Mener å ha hørt noe om noen matter som inneholder noe man bør unngå,husker ikke hvilken..Har noen tips til gode matter de selv er fornøyd med?
mamma til to herlige Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 Hei! Har ikke peilig på lekematter, men jeg bruker kun en dyne på golvet, da vet jeg i hvert fall at den ikke inneholder noe farligt. Det finnes mange som ikke er så dyre. Hvis du bruker en sommerdyne, så er den jo ikke så fyldig. Vi bruker sommerdyne om sommeren og vinterdyne om vinteren.
mamman til lilleprins Skrevet 23. november 2006 #3 Skrevet 23. november 2006 Vi har kjøpt matte på babyshop til lillemann. Vi er veldig fornøyd- Tror den er 100cmX180cm. Den fint i tre farger rød, marineblå, lime/sort. Den inneholder ikke flalater og er godkjent for bruk til småbarn-
Gjest Skrevet 23. november 2006 #5 Skrevet 23. november 2006 Takk for tipset:)Jeg er ute etter et litt fast underlag skjønner du,derfor jeg vil ha matte.Nå bruker vi lammeskinn,synes det blir for mykt..Men varmt og godt:)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #6 Skrevet 23. november 2006 Hei! se på klubben.no,der har de matter uten farlige giftstoffer...
Gjest Skrevet 23. november 2006 #7 Skrevet 23. november 2006 Takk for tips!Høres ut som en fin str.på den:)Så det var det man bør unngå ja..Skal sjekke ut den matta:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå