Gå til innhold

April: I morgen skal jeg prate med noen ang ny jobb:)

Lineberta :)

Anbefalte innlegg

Jeg har en venninne som jobber der og hun ringte meg nå fordi det var full krise på jobben..

Butikken er ikke så stor,så de er bare 2 ansatte + sjef.. Nå har hun ene blitt sykemeldt og skal slutte i januar.. De regner ikke med at hun kommer tilbake heller..

Egentlig er de ute etter litt yngre personer,men jeg skal ihvertfall hjelpe de før jul så får vi jo se om jeg får videre jobb etterpå.. Jeg sier ikke opp den jobben jeg har for dette blir ettermiddager nede på kjøpesenteret her..

Det er broren og samboeren til venninnen min som eier butikken,så jeg skal ned å prate med han i morgen ettermiddag..

Kanksje jeg begynner allerede neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

wow! så spennende da!! Ble jo fryktelig nyskjerrig på hvilken butikk det er da???? Tenketenke...hygienisk vask og rens?...parfymelle? hmmm... prøver å komme på de litt mindre butikkene..hehe.. men har jo sikkert blitt litt endringer siden jeg jobba der nede da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..der vil jeg jobbe også...hehe

mornings nabo =)

grattis med vel overstått fest..forstod alt gikk over all forventning ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey! da vet jeg hvilken det er! :) Da kan jeg jo stikke innom neste gang jeg er på de trakter.. hehe!! :) -Hvis du fortsatt er der da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...