Gå til innhold

kvalme og jobb..


Nina-med passasjer

Anbefalte innlegg

noen som er så kvalme at du må være hjemme fra jobb??

er i den 9ende uka og jeg har ikke vært kvalm før nå,og nå er det så ille at hvis jeg lukter noe jeg (plutselig) syntes luker vondt så brekker jeg meg...puh,,,slitsomt det der.også tenker jeg at hvis jeg blir hjemme pga det så blir de vel ikke så blide på jobben siden det er så mye og gjøre der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei, ja jeg har vært hjemme pga kvalme. En uke, da jeg var ca 8 uker på vei. Var nesten ikke hjemme sist svangerskap til tross for kvalme, men med en liten en på 15 mnd så blir jeg fortere sliten denne gangen og da kommer kvalmen. Har bestemt meg for å ikke ofre alt for jobben denne gang, man blir ikke takket hvis man sliter seg ut alikevel,..Jeg ønsker å fungere utenom jobb også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det.nå skal jeg hvertfall ikke få dorlig sammvittighet syntes jeg.er jo tross alt mye annet enn jobben som betyr noe.

 

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja selvom graviditet ikke er en sykdom(som min forrige MANNLIGE lege sa mange ganger sist), så er ikke akkurat formen på topp de første ukene hos alle. Og jeg tror ikke det er bra å slite seg ut, men føle etterpå kroppen hva man takler og ikke takler...

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært sykemeldt i tre uker nå pga kvalme. Det passer selvfølgelig ikke supert for kollegene mine, men jeg tror de foretrekker det framfor å se meg spy ukontrollert flere ganger om dagen. Kan ikke kjøre til jobben heller, sist jeg kjørte hjem fra jobb spydde jeg flere ganger i bilen i rushtiden på ring 2. Nei, jeg blir hjemme til jeg har kontroll over denne spyinga..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...