Gå til innhold

om barnet dør??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Detta ær ju en ganska grotesk fråga men behøver lite svar før att inte vara så stressad..

Om barnet dør i magen, kænner man det då?? Menar blir man illamående får blødningar eller smærter? Eller kan man gå med lilla i magen helt till næsta legeundersøkning innan man får veta?

Min lilla krabat sparkar så otroligt mkt att jag næstan va lite orolig att han sparka før mkt, va hos legen men sa att han hadde det helt fint och va inte nervøs eller något sånt, men eftersom han ær så extremt aktiv kan jag bli lite orolig dom dagar han ær rolig och jag inte kænner något.

Tack før svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I mange tilfeller vil du merke at barnet dør, kroppen vil forsøke å støte det ut. Men i andre tilfeller merker du ingenting...

Hvis du syns han er rolig for lenge kan du jo prøve å dytte litt på han, eller drikke noe med mye sukker for å se om du får fart på han igjen!

Husk at det er de aller aller færreste som opplever at baby dør i magen! Når du har kommer så langt, kommer du nok helt i mål skal du se!

Lykke til!

Skrevet

hei, jeg gikk til uke 17 uten å vite at barnet var dødt.... da hadde det vært dødt siden uke 8.... det var trist det.. merket det hos jordmor, heldigvis ikke på ul som jeg skulle på 1 uke senere. men nå er jeg lykkelig gravid igjen m nr 3.

Skrevet

Tack så mycket..en bra anledning till att køpa hem lite brus..

det ær næstan så att ju mer man læser folks inlægg ju oroligare blir man..ska bara læsa det positiva inlæggen i førsættningen.

Skrevet

uff det va trist att høra..

Men mærkte du inget alls?? Vet ju att man inte kænner barnet så tidigt, men va du liksom i form?

Men grattis till nytt litet nurk!! i vilken vecka ær du nu?

Tack før svaret.

Skrevet

dette var i fjord sommer, og noe jeg reagerte på i begynnelsen av ferien at jeg var veldig hoven i beina... men det er jeg denne gang oxo.. ellers hadde jeg litt vondt i magen ca 2 uker etter dett igjen, kom hjem fra ferie og da fikk jeg kun litt brun utflod, da ble jeg redd og ringte sykehuset. de sa jeg kunne ta det helt med ro, ingen fare og ingen ul til meg, jeg klarte ikke å slå meg til ro med det svaret. gikk da til legen min som hadde vikar på den tiden, for å kjekke hjetet lyden. og den "fant" hun liksom med en gang, så da ble jeg litt roligere, men hadde hele tiden tenkt at dette går ikke bra, så fikk jeg jordmor time i uke 17, og der var ingen foster lyd... var på ul og det var dødt, så at vikar legen min tok feil av min puls og barnet hjertet er jo helt utrolig, så da hadde jeg en puls på 140, vet ikke hva som er normalt, men dette var en grusom opplevelse, og jeg var kjempe bekymret i begynnelsen. men heldigvis er alt bra nå,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...